Premieră absolută pe piața de carduri din România: Libra Internet Bank și Radio Guerrilla lansează Cardul Bancar Radio Guerrilla, emis sub sigla Mastercard

0
1467
București, 27 mai 2020: Cardul Radio Guerrilla, lansat oficial astăzi pe piața din România, în urma parteneriatului dintre Libra Internet Bank, Radio Guerrilla și Mastercard, devine primul card bancar co-branded dintre o bancă și un post de radio.

Cardul Radio Guerrilla oferă, în premieră în România, 10% reduceri instant la peste 100 de Avanposturi Radio Guerrilla – selecție de furnizori de bunuri și servicii care au ”un certificat de calitate” dat de comunitatea Radio Guerrilla. Reducerile vor fi acordate în momentul efectuării tranzacției.

Posesorii cardului Gold Radio Guerrilla au numeroase avantaje: trei retrageri gratuite pe lună de la orice bancomat din lume, acces gratuit în Business Lounge-ul Mastercard din aeroportul Otopeni, asigurare de călătorie în străinatate gratuită, aplicație prin care pot face top-up sau split-bill, plus beneficiile specifice unui card Mastercard Gold, precum ofertele programului Mastercard Premium & Business. Aplicația se numește Libra Journey și este disponibilă în App Store și Google Play.

Cardul Radio Guerrilla poate fi comandat în doar câteva minute din aplicația mobilă Avanpost Radio Guerrilla, precum și de pe site-ul băncii, fiind disponibil în două variante de design: Roz sau Camuflaj. De asemenea, Cardul Radio Guerrilla poate fi solicitat în oricare dintre cele 55 de sucursale ale Libra Internet Bank. Livrarea cardului se face gratuit, oriunde în România.

“Este pentru prima dată în România când banking-ul se întâlnește cu radio-ul și rezultă un card bancar Premium. Împreună cu Radio Guerrilla, am reușit să lansăm un produs cel puțin surprinzător, Cardul Bancar Radio Guerrilla, având toate datele pentru a deveni, probabil, cel mai bun card bancar de debit”, a declarat Eugen Goga, Director General Adjunct al Libra Internet Bank.

„Radio Guerrilla, Radioul Premium al României, este singurul post de radio independent 100% din România, fiind deținut integral, după o spectaculoasă închidere și relansare, chiar de către cei care îl animă în fiecare zi. În cei 16 ani de existență, Radio Guerrilla a devenit un Love Brand românesc, care deschide minți din 2004, misiune de care se achită și acum, în fiecare zi. Dacă un radio ar lansa un card bancar în România, cu siguranță ar fi Radio Guerrilla, ceea ce s-a și întâmplat. Toată lumea câștigă, deținătorul cardului merge la sigur și plătește mai puțin, iar antreprenorul face business, este promovat și încurajat să mențină standardele. Așadar, descarcă aplicația Avanpost Radio Guerrilla, comandă Cardul Radio Guerrilla, propune un Avanpost!”, Adrian Popescu, Managing Partner Radio Guerrilla.

“Radio Guerrilla, Libra Internet Bank și Mastercard au în comun orientarea către autentic și modern. Remarcând această compatibilitate, ne-am dorit să ne unim forțele și să creăm un produs care marchează o inovație în categoria cardurilor Premium. Iar odată cu lansarea Cardului Radio Guerrilla, putem spune cu zâmbetul pe buze că binili a învins din nou”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.

***

Libra Internet Bank, membră a grupului american de investiții New Century Holdings (din 2003), este una dintre cele mai dinamice bănci din România. Cu o rețea de 55 de sucursale, banca este specializată în domenii precum profesiile liberale, dezvoltatorii imobiliari, agribusiness-ul sau segmentul IMM-urilor și acordă o atenție deosebită tehnologiei moderne și parteneriatelor cu fintech-urile.

Mastercard, https://www.mastercard.ro, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Coeficientul nostru de decență (DQ) este pilonul de bază al culturii care ne reprezintă și pe care se sprijină tot ceea ce facem în companie și în afara ei. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here