PENNY a investit 21.2 milioane de euro în echiparea magazinelor din România pentru intrarea în vigoare a Sistemului Garanție-Returnare

0
574

 

 

  • PENNY România a pregătit întreaga rețea de peste 360 de magazine la nivel național pentru intrarea în vigoare a Sistemului Garanție-Returnare începând cu 30 noiembrie.
  • 2 milioane de euro au fost investiți în echiparea magazinelor și infrastructura necesară amplasării echipamentelor.

 

„Toate magazinele PENNY sunt pregătite pentru introducerea Sistemului Garanție-Returnare în România, astfel încât cetățenii să poată aduce ambalajele la oricare dintre magazinele noastre. Am investit 21.2 milioane de euro în echipamentele RVM – Reverse Vending Machine, precum și în infrastructura necesară amplasării echipamentelor pentru operare (containere, cablări, conexiuni, supraveghere etc.). De asemenea, ne-am instruit colegii pentru a putea oferi sprijinul necesar clienților care utilizează echipamentele pentru prima dată. Ne încurajăm și pe această cale clienții să aducă ambalajele din plastic, sticlă sau metal în magazinele PENNY pentru reciclare. Lansarea Sistemului Garanție-Returnare este un pas necesar pentru educația națională privind sustenabilitatea și responsabilitatea față de mediu”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România

 

Magazinele PENNY au fost echipate corespunzător pentru preluarea deșeurilor incluse în sistem, în parteneriat cu TOMRA și RVM Systems, în rețea fiind disponibile 6 modele de aparate, adaptate fiecărui magazin, câte 3 realizate de fiecare furnizor partener. În același timp, toate deschiderile noi de magazine includ din acest an echipamentele necesare colectării ambalajelor din plastic, sticlă sau metal, necesare funcționării Sistemului Garanție-Returnare.

 

De-a lungul timpului, PENNY a dezvoltat și implementat strategii de succes în România pentru a atinge obiective ambițioase în ceea ce privește responsabilitatea socială și protejarea mediului înconjurător. În strategia de sustenabilitate PENNY fiecare acțiune se află sub unul din cei trei piloni de sustenabilitate – Sortiment sustenabil, Energie, climă și resurse, Angajați și societate.

 

În luna noiembrie PENNY România a lansat cel de-al șaselea raport de sustenabilitate aferent anului 2022, ce reflectă activitatea companiei și analizează impactul de mediu, economic și social pe care aceasta îl generează. Prin inițiativele sale sustenabile și angajamentul față de comunitate, PENNY România își dorește să arate că un model de afacere sustenabil poate aduce beneficii atât mediului înconjurător, cât și comunităților locale.

Detalii despre proiectele PENNY și cel de-al șaselea raport de sustenabilitate pot fi consultate aici.


 

 

Despre PENNY

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 361 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

 

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2023 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

 

Pentru mai multe detalii despre companie, accesati website-ul oficial https://www.penny.ro/

 

Contact presă

Irina Butnaru, Corporate Communications Manager, PENNY | REWE România, [email protected]

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here