Otto Broker în parteneriat cu FreeWheel lansează primul pachet de asigurări pentru trotinete electrice

0
413

 

               București, 9 septembrie – Otto Broker a lansat în parteneriat cu Grawe România și FreeWheel un pachet de asigurări atașate vehiculelor electrice marca FreeWheel și LexGo.

 

Odată cu achiziționarea unui vehicul electric marca FreeWheel sau Lexgo, în perioada 01 august – 31 octombrie, de la orice partener de pe teritoriul României, intră în vigoare un pachet de asigurări ce acoperă atât utilizatorul, cât și trecătorii sau persoanele terțe, în cazul unei situații neprevăzute.

 

Astfel, asigurarea de „Răspundere Civilă față de terți” acoperă daunele materiale și/sau vătămări corporale cauzate terților în timpul utilizării trotinetei şi/sau hoverboard-ului, iar asigurarea personală de accidente protejează utilizatorul trotinetei electrice în cazul producerii unor vătămări corporale suferite în timpul utilizării trotinetei şi/sau hoverboard-ului. Răspundere civilă este oferită în limita a 15.000 RON pe eveniment și 45.000 RON agregat, adică pentru întreaga perioadă de asigurare, indiferent de numărul de incidente. În cazul asigurării de accidente, mecanismul este simplu și ușor de aplicat, cu sume asigurate fixe și prestabilite. Concret, pentru orice fractură asiguratul va primi o sumă de 1.500 RON, iar dacă este nevoie și de intervenție chirurgicală cu spitalizare de min 2 zile suma totala despăgubită va fi de 2.500 RON. Mai mult decât atât, pe poliță pot fi acoperiți și copiii minori, atât pentru accidente cât și pentru incidentele pe care le provoacă din vina lor, în timpul utilizării unei trotinete sau hoverboard.

 

De campania în curs pot beneficia și clienții care au achiziționat un produs FreeWheel sau LexGo începând cu data de 01 iulie 2021. În acest caz, asigurarea va intra în vigoare după activarea beneficiului pe site-ul asigurare.freewheel.ro.

 

„Odată cu creșterea numărului de trotinete electrice în trafic, ele încep să apară și în statisticile accidentelor rutiere. Conform puținelor date care există în România, în ultimii trei ani au avut loc peste 200 de accidente care au implicat trotinete electrice, și vorbim aici doar de cele grave și foarte grave care ajung să fie înregistrate de autorități. Aceste soluții de micro-mobilitate sunt o variantă bună de a reduce poluarea în orașe, dar vine cu riscuri pe care fiecare utilizator ar trebui să le ia în serios din momentul achiziționării unui astfel de mijloc de transport. Proiectul de anul acesta este unul pilot pe care intenționăm să îl extindem începând de anul viitor, inclusiv cu servicii noi. Soluțiile de mobilitate se diversifică, la fel și riscurile asociate lor. Soluția construita împreuna cu FreeWheel este un exemplu de adaptare a produselor de asigurare existente în piață,  astfel încât să fie foarte ușor de accesat de către clienți, ușor de înțeles și să ofere o protecție minimă unui număr cât mai mare de oameni”, spune Victor Sraer, CEO Otto Broker

 

 

 

 

 

 

 

„FreeWheel nu oferă doar un produs, ci un pachet complet care să ofere satisfacție, bucurie, emoție, sentimentul de libertate, nu în ultimul rând siguranță. Prin acest  parteneriat ne-am dorit să putem aduce  un grad de siguranță în plus clienților noștri atunci când se află în trafic și se bucură de experiența FreeWheel,” a declarat Alexandru Drăgoiu, Director General E-Boda și FreeWheel.

 

Cine sunt cei mai predispuși accidentelor?

 

Studiile* din Europa arată că majoritatea persoanelor implicate într-un accident cu trotinetele electrice au sub 45 de ani, o treime din aceștia având 25 de ani sau mai puțin. Comparativ, doar jumătate din bicicliști implicați în accidente au sub 45 de ani și doar un sfert sub 25.

Aproape 40% din participanții unui studiu au dezvăluit că s-au accidentat prima oară când s-au urcat pe o trotinetă, iar trei din cinci  accidente s-au întâmplat pe trotuar sau în locuri ce nu sunt destinate utilizării trotinetei electrice.

 

 

# # #

Despre OTTO BROKER

Otto Broker este o companie de brokeraj antreprenorială, fondată în 2001, ce oferă o paletă largă de produse de asigurare pentru persoane fizice și pentru companii. Compania deservește în prezent un portofoliu de peste 130.000 de clienți activi pe retail și 400 de companii din diverse industrii pe divizia corporate, prin produse complexe de asigurare.

.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here