Mercedes-Benz Romania va invita sa parcurgeti paginile unei povesti despre excelenta

0
730

Mercedes-Benz si Institute, THE Magazine: un proiect ghidat de indemnul „The best or nothing.”
Un proiect editorial care reflecta un standard neschimbat de peste un secol: „The best or nothing.”

Mercedes-Benz si Institute, THE Magazine va invita intr-o calatorie fascinanta in lumea valorilor marcii germane
Mercedes-Benz si Institute, THE Magazine: o asociere parte a platformei Mercedes-Benz: Ghidul Excelentei (www.mercedes-benz.ro/GhidulExcelentei)
Mercedes-Benz : Ghidul Excelentei – o serie de manifestari autohtone menite sa vorbeasca despre ideea de excelenta si sa aduca aminte de promisiunea lui Gottlieb Daimler „The best or nothing”
Povestea marcii Mercedes-Benz este una despre pasiune. Pasiunea pentru perfectiune, fascinatie si responsabilitate.
Bucuresti – Mercedes-Benz Romania deruleaza un proiect editorial unic in numarul pilot al revistei Institute, THE Magazine, realizat de The Institute, parte a grupului Millenium People. Aceasta asociere este menita sa reflecte un standard al marcii germane neschimbat de peste un secol: „The best or nothing.”.
Mai exact, Mercedes-Benz invita pe toti cei care vor parcurge paginile revistei intr-o calatorie fascinanta ghidata de ideea de excelenta. O istorie de 125 de ani a Mercedes-Benz poate fi regasita in Institute, THE Magazine, alaturi de manifestari si asocieri realizate de Mercedes-Benz Romania pe parcursul anului 2010.
Actiuni precum seria de interviuri Ghidul Excelentei, TIFF 2010 si Mercedes-Benz si Cercetasii Romaniei: Gata oricand!, alaturi de proiectele Mercedes-Benz Sprinter si Copacul de Hartie si Proiect4, powered by Mercedes-Benz GLK (www.proiect4.ro) sunt prezentate in cadrul revistei in articolele „Alchimia excelentei”, „Benz. Mercedes-Benz. Festival. Film Festival” si „Spune-mi cu cine te insotesti…”. in plus, cititorii vor avea acces la o serie de alte povesti despre excelenta Mercedes-Benz: editorialul „The best or nothing”, „Perfectul, compus de Mercedes-Benz”, „Benzscinating”, „CSR is the new black”, „Pretul viitorului este responsabilitatea” si Interviul cu Donald Potard, unul dintre intemeietorii casei de moda Jean Paul Gaultier.
Institute, THE este un titlu premium, care, de asemenea, vorbeste despre comunicare intr-un sens larg, nu doar despre marketing, advertising, ci si despre arhitectura, design si arte. Are la baza un concept dezvoltat pentru o audienta dornica de informatii dintr-o varietate de domenii. Temele abordate de revista includ: materiale de opinie despre arte, advertising, comunicare; interviuri cu oameni de marketing cheie; povesti de succes; studii de caz; analize ale unor fenomene, evenimente, festivaluri din industria de marketing si comunicare.
“Cand am hotarat sa realizam acest proiect impreuna cu echipa editoriala Institute, THE Magazine, am dorit ca primul numar al revistei sa vorbeasca despre un set de valori care au dat nastere zi de zi excelentei: mai exact o poveste Mercedes-Benz. O poveste despre pasiunea pentru perfectiune, fascinatie si responsabilitate. Iar daca semnele excelentei se regasesc intotdeauna in ceea ce spun cei din jur, in recunoasterea acordata marcii, acest proiect vine in intampinarea cititorilor cu o invitatie intr-o calatorie fascinanta, in care se regasesc eleganta, inovatia, traditia, confortul, calitatea si siguranta. Mai mult, o poveste despre excelenta presupune si un dialog pentru a fi completa. Prin urmare, adresam tuturor celor care vor parcurge paginile Institute, THE invitatia de a ne spune la randul lor ce inseamna pentru ei ideea de excelenta”, a declarat Gabriel Craciun, Corporate PR/Communications Mercedes-Benz Romania, despre parteneriatul dintre Mercedez-Benz si Institute, THE pentru numarul pilot al revistei.
Revista Institute, THE este distribuita printr-un direct mailing exclusivist, dar poate fi gasita si in locatii partenere. Planificarea de tiraj pentru primele numere prevede 2.000 de exemplare pe editie. Publicul vizat este format din stakeholderi ai industriei de marketing si comunicare, dar si din industrii conexe (oameni de business, reprezentanti ai sectorului non-profit etc.).
Institute, THE este un proiect The Institute, realizat cu sprijinul celorlalte unitati de business ale grupului Millenium People (www.milleniumpeople.ro): Rusu+Bortun Brand Growers, R+B Cyber Growers, BORTUN•OLTEANU si Millenium Special Events Agency. The Institute este entitatea de business a Millenium People care organizeaza AdPrint, Internetics, EFFIE, ADOR si ADC*RO.
Platforma Mercedes-Benz: Ghidul Excelentei
Proiectul Mercedes-Benz si Institute, THE Magazine face parte din platforma Mercedes-Benz: Ghidul Excelentei.  Aceasta platforma cuprinde alaturi proiectul-revista si seria de interviuri Ghidul Excelentei, sectiunile TIFF 2010 si Mercedes-Benz si Cercetasii Romaniei: Gata oricand!. in plus, in perioada imediat urmatoare, aceasta platforma va fi extinsa prin intermediul altor demersuri pe care Mercedes-Benz Romania le asociaza cu ideea de excelenta.
Povestea marcii Mercedes-Benz: pasiunea pentru perfectiune, fascinatie si responsabilitate
Dintotdeauna, Mercedes-Benz a cultivat un set de valori prin care a dat dovada pe parcursul timpului de excelentaa. Mai mult, povestea marcii Mercedes-Benz este una despre pasiune. Pasiunea pentru perfectiune, fascinatie si responsabilitate.
Iar cele trei valori reprezinta impreuna promisiunea pe care Mercedes-Benz o face tuturor celor care si-au manifestat pasiunea pentru excelenta marcii germane. Astfel, perfectiunea este cea care garanteaza confortul, calitatea si siguranta autovehiculelor. Fascinatia este cea prin intermediul careia Mercedes-Benz vorbeste despre sportivitate, stil si design. De asemenea, Mercedes-Benz a cultivat pe parcusul istoriei sale, care se confunda cu cea a automobilului, responsabilitatea prin inovatie, sustenabilitate si grija pentru clientii sai.
Mai multe detalii despre Mercedes-Benz se gasesc la adresele www.mercedes-benz.ro si www.media.mercedes-benz.ro.

Contact:
Gabriel Craciun
[email protected]  
+40 21 2004 523

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here