Locul de intalnire al cererii cu oferta in imobiliare

0
259
tni-printscreen

tni-printscreenIn perioada 23-26 septembrie 2010 au loc la Palatul Parlamentului ZILELE PIEtEI IMOBILIARE din Romania, toate ofertele imobiliare si financiare fiind reunite in cadrul Targului National Imobiliar (TNI).

Evenimentul aduce beneficii importante atat companiilor expozante cat si vizitatorilor, interactiunea dintre acestia avand impact direct asupra starii pietei de profil.
Ajuns la cea de-a XIIa editie, Targul National Imobiliar reprezinta cadrul special creat in care o companie isi poate prezenta evolutia, realizarile si ofertele unui public direct interesat de entitatile economice ce activeaza in industria de real estate. Masura de pret aflata de aceasta data la indemana expozantului este feed-backul primit imediat de la potentialul client in privinta ofertei companiei, ce se coreleaza cu analiza directa a concurentei.
Pe durata celor 4 zile de manifestare, vizitatorului TNI i se ofera posibilitatea de a obtine o perspectiva de amploare asupra pietei imobiliare, de a compara in acelasi timp si in acelasi loc oferte din Bucuresti si alte zone de interes din tara. in plus, contactul direct cu cei mai mari dezvoltatori imobiliari, consilierea oferita de agentiile imobiliare si institutiile financiar-bancare faciliteaza alegerea variantei optime, fie ca este vorba de gasirea locuintei cautate, sau chiar a oportunitatii de a investi.

in perioade de recesiune economica s-a dovedit ca participarea la targuri si expozitii reprezinta metoda optima de promovare in vederea atingerii obiectivelor de marketing.

Marele avantaje in fata altor instrumente de marketing constau in: resurse minime, atat financiare cat si umane, concentrarea efortului pe o perioada limitata- 4 zile de expozitie- efort orientat asupra unui public deja atent selectat, ce indeplineste toate cerintele pentru a fi potential client interes mare din partea mass media

Aceasta metoda de promovare si comunicare prin eveniment, daca este si corect instrumentata poate asigura companiei in cauza o baza de date valoroasa pe care angajatii pot lucra cel putin 6 luni, avand rezultate foarte bune.

Din moment ce participarea la Targul National Imobiliar (TNI) reprezinta un instrument de SMART MARKETING, sunt garantate minim 8 avantaje companiei
Promovarea companiei si a ofertelor imobiliare inaintea evenimentului in mass media de specialitate (minim 50 de canale media conventionale & neconventionale)
Contact direct cu minim 6.000 de potentiali clienti in perioada expozitiei
Discutii cu peste 50 de jurnalisti ce deja si-au anuntat prezenta in cadrul manifestarii
Acces la programul extensiv de conferinte pe teme imobiliare derulate in cadrul evenimentului.
Cresterea sau consolidarea notorietatii;
Mai buna informare a grupurilor-tinta in legatura cu produsul, marca sau organizatia;
Lansarea, intr-o maniera originala, a unor noi produse;
Motivarea personalului organizatiei si a fortei de vanzare.

Printre companiile ce si-au dat intalnire cu publicul larg in perioada 23-26 septembrie 2010 la Palatul Parlamentului se numara : Impact Developer & Contractor, Domus Stil, RPF Development, Banca Comerciala Romana, Mervani Invest, BRD-GSG, Domus Stil, Verida Credit, Alfarom, GTC Romania, Mainrom Invest, Brasov Invest, Integral Technic, Uniunea Nationala a Agentiilor Imobiliare (UNAI) etc.
Mai multe informatii despre editia de toamna a Targului National Imobiliar puteti gasi pe www.targimobiliar. eu
            Echipa BDOBC

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here