ING Bank oferă posibilitatea de programare online în Office-uri pentru clienții persoane fizice

0
1228

Începând de anul acesta, clienții ING Bank persoane fizice au posibilitatea de a se programa online pentru  vizitele în Office-urile băncii. Programarea nu este obligatorie, ci garantează reducerea timpului de așteptare, ținând cont în același timp de măsurile de distanțare socială pentru siguranța clienților și a angajaților.

Programările se pot realiza online pe pagina oficială a băncii ING Bank – Programare vizită ING Office sau din secțiunea de contact a site-ului. Acestea se fac foarte simplu, doar alegând ziua, ora și office-ul. Clienții sunt rugați să ajungă la ora programării, pentru a evita pierderea priorității. În cazul unor întârzieri mai mari de 10 minute, clienții vor fi invitați în ordinea sosirii în sucursală. În cazul clienților persoane juridice, aceștia au posibilitatea de a se programa telefonic prin apelarea office-ului dorit. Numerele de telefon ale Office-urilor ING sunt afișate pe ing.ro, la secțiunea Contact.

În medie, clienții ING trec pragul unui ING Office o dată pe an. Totuși, ei accesează aplicația ING Home’Bank o dată la două zile. Prin intermediul acesteia, clienții au posibilitatea de a accesa de oriunde și oricând aproape toate serviciile și produsele pe care banca le poate pune la dispoziție: plățile către prieteni (prin numărul de telefon), transferuri, plata facturilor, comandarea unui card, deschiderea unui cont de economii, top-up pentru cartela de telefon, accesarea unui credit de nevoi personale, investirea în fonduri mutuale, localizarea ATM-urilor și chiar realizarea unei asigurări de viață.

În contextul pandemic, în care siguranța clienților și angajaților ING este pe primul loc, pe ing.ro există o pagină dedicată cu tutoriale video pentru toate operațiunile pe care clienții le pot face din aplicația ING Home’Bank, de pe telefon, în siguranță.

 

 

 

Pentru mai multe detalii:

Dana Ceaușu

PR Manager

M: 0786 305 204;

 

     

ING

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,8 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.

Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.

Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here