Hotelurile Apex Alliance se redeschid luna aceasta ca Centre pentru Siguranța și Bunăstarea Oaspeților

0
1057

Fiecare dintre cele trei hoteluri din București – Hilton Garden Inn Bucharest Old Town, Hilton Garden Inn Bucharest Airport și Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca – va avea câte un Health & Safety Officer, Food & Safety și Wellness & Safety Officer, a căror misiune va fi protejarea sănătății oaspeților și verificarea aplicării tuturor măsurilor de siguranță.

București, 3 iunie 2020. Apex Alliance Hotel Management, unul dintre liderii industriei ospitalității din regiune, va redeschide luna aceasta hotelurile pe care le administrează în București, sub conceptul Centre pentru Siguranța și Bunăstarea Oaspeților (Centers for Traveler Safety & Wellbeing), cu măsuri stricte de siguranță și angajați dedicați care se vor asigura că oaspeții hotelurilor se bucură de una dintre cele mai sigure șederi.

Hilton Garden Inn Bucharest Old Town și Hilton Garden Inn Bucharest Airport se vor redeschide vineri, 5 iunie, în timp ce Courtyard Bucharest Floreasca se va redeschide pe 15 iunie.

Redeschidem ușile hotelurilor noastre călătorilor sub conceptul de <Centre pentru Siguranța și Bunăstarea Oaspeților>. Hotelurile noastre sunt complet pregătite pentru reluarea operațiunilor, iar măsurile de siguranță sunt atât de riguroase, încât am numit și manageri dedicați – Health & Safety Officer, Food & Safety Officer și Wellness & Safety Officer – care vor fi responsabili de verificarea permanentă a aplicării măsurilor de siguranță și se vor asigura că sănătatea oaspeților noștri este protejată”, spune Gerhard Erasmus, CEO, Apex Alliance Hotel Management.

Health & Safety Officer, Food & Safety Officer și Wellness & Safety Officer reprezintă poziții noi în hotelurile Apex Alliance, generate de nevoia de a supraveghea implementarea măsurilor de siguranță referitoare la sănătatea, alimentația și bunăstarea oaspeților hotelurilor, poziționând astfel Hilton Garden Inn Bucharest Old Town, Hilton Garden Inn Bucharest Airport și Courtyard Bucharest Floreasca printre cele mai sigure hoteluri din oraș.

Pe parcursul acestui an, cele trei hoteluri se vor concentra pe turismul intern, promovând oferte speciale pentru city break-uri sau șederi scurte în București, dar vor viza și călătorii de business.

Trebuie să reconstruim încrederea călătorilor de business și cea a turiștilor interni, mai ales că am aplicat măsuri de siguranță avansate, care acoperă fiecare aspect al cazării, de la primii pași făcuți în hotel până la serviciile de curățenie și conceptele de servire a mesei și a băuturilor. Revenirea sectorului ospitalității este esențială pentru economia românească, iar noi depunem toate eforturile pentru a ne juca rolul cu responsabilitate. Suntem foarte încântați că am reunit echipele noastre pentru redeschiderea hotelurilor, mai ales că am făcut eforturi pentru a salva cât mai multe locuri de muncă în ultimele luni”, explică Gerhard Erasmus.

Printre cele mai importante măsuri de siguranță implementate de Hilton Garden Inn Bucharest Old Town, Hilton Garden Inn Bucharest Airport și Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca se numără:

  • Dezinfectarea hotelurilor înainte ca acestea să își redeschidă ușile pentru călători, prin proceduri avansate de dezinfecție aprobate de instituții din Domeniul sănătății și al siguranței.
  • Creșterea frecvenței dezinfectării spațiilor publice.
  • Folosirea echipamentelor de protecție de către angajații hotelurilor în timpul serviciilor de curățenie.
  • Păstrarea unui interval de 3 zile (72 de ore) înainte de cazarea următorului oaspete într-o cameră.
  • Introducerea unui nou concept de mic dejun și de room service cu ambalaje de unică folosință, comandă prin telefon sau la restaurant, pentru a asigura distanțarea socială și contactul minim cu ceilalți oaspeți.
  • Înlocuirea cănilor/paharelor din camere cu unele de unică folosință.
  • Limitarea accesului în fitness center, în funcție de suprafața acestuia.
  • Utilizarea liftului de către o singură persoană/familie/cuplu care stă în aceeași camera.
  • Utilizarea echipamentelor de protecție de către toți angajații hotelurilor.
  • Măsurarea temperaturii angajaților și verificarea simptomelor respiratorii.
  • Gestionarea cozilor formate de turiști prin markere pe podea, pentru a asigura o distanțare de cel puțin un metru.
  • Așezarea meselor pentru a asigura o distanță conform reglementărilor legale.

Hotelurile administrate de Apex Alliance Hotel Management oferă un total de 678 camere în Centrul Vechi al Bucureștiului, în zona de business din nord și în apropierea Aeroportului Internațional Henri Coandă.

Hilton Garden Inn Bucharest Old Town este situat în inima orașului, fiind primul hotel dintr-un lanț internațional din această zonă, cu proceduri stricte de curățenie, siguranță, F&B și alte aspect ale cazării. Hotelul este situat la distanță de mers pe jos de majoritatea obiectivelor turistice din București, fiind perfect pentru turism de agrement.

Hilton Garden Inn Bucharest Airport este situat la doar 5 minute de mers pe jos de Aeroportul Internațional Henri Coandă, fiind soluția perfectă pentru relaxarea după o călătorie lungă sau înainte de un zbor programat foarte devreme. Hotelul este aproape și de zona de business a Bucureștiului și oferă acces rapid către centrul orașului. Este primul brand internațional din zonă, cu o clădire nouă cu arhitectură modernă și un program extins de loialitate.

Courtyard Bucharest Floreasca are o locație strategică în zona de business a orașului, oferind acces ușor și spre centrul Bucureștiului. Inaugurat în octombrie 2019, Courtyard Bucharest Floreasca este primul hotel internațional din zonă, oferind cazare premium și servicii mobile avansate (de exemplu, utilizarea cheii digitale).

 

Despre Apex Alliance Hotel Management

Apex Alliance Hotel Management (AAHM) este un operator independent care se concentrează pe stabilirea și dezvoltarea parteneriatelor de lungă durată cu investitorii instituționali, proprietarii de hoteluri sau fondurile de capital privat, oferind în același timp servicii de management hotelurilor lor existente sau viitoare, cu o echipă dedicată de hotelieri pasionați. Misiunea companiei este de a obține un randament premium al investițiilor, oferind în același timp clienților cele mai bune servicii, în cadrul standardelor de marcă ale lanțului internațional selectat. Viziunea companiei este de a deveni cel mai mare operator hotelier independent din Europa Centrală și de Est printr-o abordare creativă și atentă, luarea rapidă și adaptativă a deciziilor și flexibilitatea în sectorul în continuă schimbare al ospitalității și turismului. Obiectivul AAHM, în calitate de operator independent, este să asigure relația dintre investitorii / proprietarii de hoteluri care nu sunt hotelieri și nu au experiență și cunoștințe de administrare a hotelului zilnic și lanțuri hoteliere internaționale care furnizează mărci prin acordurile de franciză.

Compania deține și administrează hoteluri din România, Lituania, Letonia și Estonia. Pentru mai multe informații, accesați http://www.apexalliancehm.eu/.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here