Groupama Asigurari premiaza prietenia!

0
763

Groupama Asigurari, asiguratorul cu cele mai putine reclamatii raportate la ASF*, lanseaza o noua campanie, ”Groupama premiaza prietenia!”. Prin aceasta campanie, compania de asigurari isi recompenseaza clientii pentru recomandari, oferindu-le premii si discounturi pentru prietenii lor.

Avand in vedere gradul ridicat de satisfactie al celor care au ales deja produsele si serviciile Groupama Asigurari – materializat atat in numarul scazut de reclamatii, cat si in rezultatul foarte bun al indicatorului Ratei nete de recomandare (Net Promoter Score) in 2015, prin campania nou-lansata, clientii actuali sunt motivati sa isi impartaseasca experienta pozitiva si sa recomande produsele si serviciile companiei altor persoane care nu au avut anterior experienta cu Groupama.

Pentru a participa, clientii trebuie sa intre pe www.groupama.ro/premiazaprietenia, unde pot genera coduri de recomandare pentru prietenii lor. Acestia pot oferi aceste coduri unice prietenilor lor care nu sunt clienti Groupama, pentru a fi folosite la incheierea politelor participante in campanie, cu un discount de 10%. Clientii noi vor beneficia de reducerea comerciala, iar clientii existenti ale caror coduri de recomandare au fost folosite vor intra in marea extragere pentru un autoturism Dacia Duster sau in extragerile lunare pentru telefone mobile.

Suntem mandri de faptul ca partenerii nostri cei mai importanti – clientii – ne considera o companie de incredere. Gradul ridicat al satisfactiei clientilor reprezinta rezultatul eforturilor noastre de a oferi produse si servicii flexibile, un timp de raspuns rapid si procese simplificate. Bazandu-ne pe valorile noastre fundamentale – responsabilitate, solidaritate, proximitate si perfomanta, suntem pregatiti sa le asiguram continuitatea planurilor personale si profesionale clientilor nostri, in cazul aparitiei unui eveniment neprevazut. Scopul acestei campanii este de consolida parteneriatul cu clientii nostri, incurajandu-i sa ne recomande prietenilor lor, printr-un sistem benefic pentru ambele parti.” – Georgiana Miron, Director Marketing, Comunicare si Relatii Publice al Groupama Asigurari Romania.

Campania are loc in perioada 14 septembrie 2015 – 29 februarie 2016. Pe parcursul acesteia, clientii noi Groupama pot prezenta codul de recomandare la solicitarea unei oferte de asigurare in oricare din agentiile Groupama si/sau la brokerii parteneri sau pot introduce codul de recomandare la achizitia unei polite de asigurare online pe www.groupama.ro.

Pentru a pune intr-un context mai amplu mecanismul campaniei, Groupama Asigurari a comandat un studiu realizat pe un esantion de 1.065 de persoane la nivel national, pentru a afla modul in care romanii se raporteaza la prietenie. Astfel, rezulta ca 97% dintre romani se considera prieteni buni pentru amicii lor si sunt dispusi sa faca sacrificii pentru acestia. Mai mult, potrivit studiului, romanii folosesc mai des expresia ”Prietenul la nevoie se cunoaste” decat ”sa moara si capra vecinului”. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here