GolinHarris va sustine cursuri de comunicare pentru institutii financiare, in cadrul unui parteneriat cu Institutul Bancar Roman

0
1009

GolinHarris Bucuresti si Institutul Bancar Roman au semnat un parteneriat in cadrul caruia specialistii agentiei vor sustine cursuri de comunicare pentru institutiile financiare. Prin parteneriatul cu IBR, GolinHarris semneaza o noua premiera si devine prima agentie de PR care dedica resurse de asemenea anvergura pentru a contribui la dezvoltarea si educarea industriei de comunicare.

GolinHarris a avut sansa de a gestiona unele dintre cele mai dificile proiecte de comunicare financiara, de la rebrandinguri la programe de guvernanta corporatista, de la platforme educationale la comunicare interna in ani de restructurare, de la nationalizari bancare pana la listari la bursa de valori. Banci, fonduri de investitii, case de brokeraj, companii de asigurari au angajat, de-a lungul timpului, agentia, oferind echipei posibilitatea de a invata in ritm accelerat despre provocarile, limitarile si specificul acestui tip de comunicare specializata. GolinHarris isi asuma astazi rolul de formator de piata si, prin acest parteneriat cu IBR, impartaseste expertiza specialistilor sai cu acei profesionisti din institutiile financiare care isi doresc sa afle mai multe despre secretele si frumusetile comunicarii.

Astfel, in perioada martie–iunie 2014, participantii vor afla de la expertii GolinHarris despre specificul, provocarile si restrictiile comunicarii publice financiare. Pe parcursul celor 4 sesiuni de training, cursantii vor avea oportunitatea de a afla care este modalitatea prin care pot asigura o comunicare de succes cu reprezentantii mass-media, care sunt principalele metode, tactici şi instrumente care pot crea cadrul unei comunicari interne eficiente si cum pot companiile financiare sa integreze conceptul de responsabilitate sociala corporativa in activitatile desfasurate. Mai mult, reprezentantii institutiilor financiare care doresc sa integreze social media in strategia de comunicare a companiilor lor pot afla detalii despre beneficiile si riscurile asociate prezentei in acest spatiu.

“Institutul Bancar Roman a fost fondat acum 23 de ani de Banca Nationala a Romaniei si de Asociatia Romana a Bancilor, cu scopul de a contribui activ la pregatirea si perfectionarea specialistilor din sectorul financiar–bancar. Privim cu multa responsabilitate parteneriatul la care IBR a invitat GolinHarris si ne bucuram ca avem oportunitatea de a oferi din experienta noastra in acest domeniu atat de greu, dar atat de frumos”, a declarat Hortensia Nastase, Managing Partner, GolinHarris Bucuresti.

“in prezent, mai mult ca oricand, institutiile financiare se afla permanent sub lupa. Sub lupa presei, a opiniei publice, a angajatilor si a celorlalţi stakeholderi. Am propus agentiei acest parteneriat tocmai pentru a facilita transferul de expertiza GolinHarris in comunicarea financiara catre cei potential interesati din industrie”, a declarat Dr. Gabriela Hartescu, Director General al Institutului Bancar Roman.

Divizia Corporate din GolinHarris are in portofoliu unele dintre cele mai complexe cazuri de comunicare financiara din Romania, expertiza solida fiind dobandita prin proiectele derulate de-a lungul anilor pentru companii precum Franklin Templeton Investments, RBS-Royal Bank of Scotland, SIF Muntenia, Bancpost, XTB Romania, Gothaer Asigurari Reasigurari, dar si prin proiectele de comunicare a listarii Fondului Proprietatea sau Transgaz.

GolinHarris este agentia care a marcat o premiera in istoria festivalului local de specialitate, castigand cel mai mare numar de premii acordate unui singur proiect: campania semnata GolinHarris pentru Franklin Templeton Investments a primit in 2011 nu mai putin de 6 premii de excelenta. De asemenea, GolinHarris este agentia cu cel mai mare numar de premii castigate in ultimii ani la Romanian PR Awards in categoriile Comunicare Financiara si Comunicarea Produselor si Serviciilor Financiare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here