FC Rapid lansează cu ocazia centenarului colecția de vinuri Legende 1923, în premieră în fan shop-ul din Auchan Crângași

0
666

În premieră în Auchan Crângași, magazin aflat în comunitatea giuleșteană, FC Rapid lansează o colecție specială de vinuri denumită Legende 1923, pentru a marca împlinirea a 100 de ani de la înființarea clubului. Noile vinuri completează astfel oferta din fan shop-ul echipei lansat în Auchan Crângași în noiembrie anul trecut, unde fanii pot găsi o gamă variată de articole ce poartă însemnele clubului, berea Giuleșteana, precum și vinurile Povestea Alb-Vișinie.

Colecția de vinuri Legende este produsă de Domeniile Averești, într-un număr limitat per sortiment, de 1923 de sticle de vin alb, de rose si de roșu, simbolizând anul în care a luat naștere echipa, fiecare în sine fiind un produs unic, demn de colecționat. Acestea sunt inspirate din povestea de legendă a echipei cu o tradiție impresionantă și sunt dedicate fanilor și suporterilor care au fost alături de club de-a lungul timpului, dar și tuturor celor care apreciază gustul și aroma inconfundabile ale unui vin de calitate.

„Povestea alb-vișinie a început în anul de grație 1923 în fața unui pahar cu vin limpede și rece din cartierul Giulești și a continuat până în ziua de azi și se îndreaptă către infinit, de aceea suntem mândri să sărbătorim acest eveniment istoric cu un produs de colecție, inspirat din tradiția și legendele clubului” a declarat Daniel Niculae, Președinte FC Rapid.

„Felicităm clubul și suporterii Rapid și suntem onorați să luăm parte la acest eveniment memorabil, împlinirea a 100 de ani de istorie. Ne bucurăm să oferim fanilor echipei și clienților noștri încă o dată un produs de excepție, o selecție de vinuri cu adevărat de colecție, pe care suntem siguri că le vor aprecia așa cum se cuvine. Suntem fericiți să sărbătorim alături de FC Rapid acest eveniment și le dorim mult succes în continuare”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România.

„Inspirată din imnul echipei, un mesaj ce amintește de rădăcini, perseverență și datorie, colecția de vinuri Legende este una limitată, fiecare sortiment fiind produs în numai 1923 de sticle. Măiestria noastră constă în a crea vinul potrivit pentru a cinsti momentul, dar și pentru a-i aprecia unicitatea: o aniversare ce nu se va mai repeta în viața noastră și de care probabil vor povesti copiii noștri” a declarat Rareș Florea, Country Manager Domeniile Averești.

Vinul Legende produs de Domeniile Averești în viile proprii din Podgoria Huși este disponibil în trei sortimente: Fetească Neagră barrique sec, Merlot rose sec și Cuvee sec. Sortimentul Fetească Neagră barrique sec a fost maturat timp de 12 luni în barrique nou și se remarcă prin note apetisante de ciocolată, fum și arome de cireșe negre, în timp ce vinul rose din Merlot are un caracter fructat și plăcut, fără a fi însă prea delicat. De asemenea, Cuvee este un vin alb obținut prin cupajarea a două soiuri românești – Fetească Regală și Fetească Albă, fiind recomandat de notele florale și gustul mineral.

Potrivit producătorului, vinurile au fost alese prin prisma potențialului de învechire. Astfel, cine nu dorește sa-l consume imediat, îl poate păstra ca suvenir în anii urmatori.

Prețul vinurilor din colecția Legende este de 99,99 lei, iar în perioada 23-30 iunie, exclusiv în magazinul Auchan Crângași, membrii MyCLUB Auchan au parte de 10% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate. Pentru a sărbători alături de suporteri și FC Rapid centenarul clubului din Giulești, Auchan oferă pe tot parcursul lunii iunie 10% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate la toate produsele din fanshop-ul din Auchan Crângași.

Consumul de alcool este interzis persoanelor sub 18 ani. Băuturile alcoolice trebuie consumate în mod responsabil.

 

Despre Auchan România

 

 

Auchan România are în portofoliu 373 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și 333 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care peste 320 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2021 de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi. Auchan este certificat Customers’ Friend și a primit statutul Customers’ Friend – Superior Excellence

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here