Farmec dezvoltă brandul Doina cu noi ambalaje și îl extinde cu un nou produs

0
1597

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, dezvoltă brandul său de tradiție Doina, continuând planul de expansiune a portofoliului propriu. Gama este extinsă cu un nou produs – Laptele cu ulei de gălbenele, și este prezentată în noi ambalaje, îmbunătățite din punct de vedere al design-ului și funcționalității.

Doina este un brand de referință, atât pentru Farmec, cât și pentru consumatorii noștri. Valoarea acestuia este conturată de istoria de peste cinci decenii, în care produsele Doina au făcut parte din ritualurile de îngrijire personală a generații întregi de românce. Este o marcă de încredere, de tradiție, care oferă un raport corect calitate – preț și care își menține în continuare o cotă de piață avantajoasă. Pentru a rămâne în topurile preferințelor consumatorilor noștri fideli, dar și pentru a  câștiga încrederea tinerelor generații, am avut grijă să revitalizăm gama Doina, din punct de vedere design și utilizare. De asemenea, ținând cont de nevoile identificate în piață, am extins portofoliul Doina cu un nou produs – Laptele cu ulei de gălbenele, care respectă în totalitate conceptul gamei, atât la nivel de ambalaj, cât și formulări pe baza unor ingrediente naturale” a declarat Aura Carabiber, Manager Produs Farmec

Relansarea brandului presupune modernizarea ambalajelor, care acum au design sugestiv, cu combinații cromatice armonioase. Culoarea mov este reprezentativă, dominantă, iar fiecare sortiment este ușor de identificat la raft, datorită elementelor cromatice proprii produsului și specifice ingredientului de bază din compoziție.

Noile formate de prezentare sunt superioare și din punct de vedere al ergonomiei produselor. Astfel, toate produsele demachiante Doina sunt disponibile cu capace dotate cu flip-top, care permit dozarea corespunzătoare pentru utilizare și o sigilare mai bună a conținutului.

În ceea ce privește formulările produselor, brandul Doina păstrează rețetele tradiționale, care au câștigat încrederea consumatorilor de-a lungul a peste 50 de ani.

De asemenea, gama Doina a fost extinsă cu un nou sortiment – Laptele cu ulei de gălbenele, și include în total 6 produse. Laptele este destinat îndepărtării cu delicatețe a machiajului și impurităților de la nivelul tenului. Datorită extractului de ulei de gălbenele, un ingredient extrem de apreciat de români pentru proprietățile sale calmante, epitelizante și antiimflamatoare, Laptele Doina cu ulei de gălbenele poate fi folosit și în calitate de produs de îngrijire corporală.

Pe lângă Laptele cu ulei de gălbenele, gama Doina are în componența sa alte 5 produse care completează linia destinată demachierii tenului. Laptele Nutritiv Vitaminizant Clasic este primul produs din gamă, a cărei formulă de succes este în continuare apreciată pentru efectele sale de vitaminizare, revitalizare și protecție a tenului. Laptele Vitaminizant Antistres, Emulsia cu lăptișor de matcă și Emulsia cu extract de castraveți sunt alte produse dezvoltate pe bază de ingrediente naturale, care hidratează, tonifică și curăță în profunzime derma. Crema Nutritivă Vitaminizantă este destinată îngrijirii tenului și corpului, fiind concepută pentru hidratarea și emolierea pielii, cât și pentru redarea fermității și elasticității ei naturale.

Produsele Doina sunt disponibile în toate supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară, în magazinele de brand Farmec, precum şi în magazinul online www.farmec.ro.

 

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

 

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

 

În martie 2018, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

Facebook: facebook.com/farmec.romania 

Instagram: www.instagram.com/farmec/

Site şi magazin online: www.farmec.ro

Site campanie Unirea la Feminin: http://www.unirealafeminin.ro/

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here