Employer Branding în versiunea JYSK: „Joburi pe stil scandinav”

0
315

Retailerul european de mobilă și de decorațiuni interioare JYSK România, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, demarează o campanie dedicată atragerii noilor angajați și retenției celor existenți. „Joburi pe stil scandinav” va pune în valoare beneficiile și oportunitățile oferite de o carieră la JYSK, mediul cool, inspirațional, definit de designul de calitate, precum și condițiile de dezvoltare profesională și personală.

Joburi pe stil scandinav

Joburi pe stil scandinav

 Un job pe stil scandinav este unul într-un mediu în care modestia, transparența și spiritul de echipă sunt apreciate. Cât despre noii colegi, căutăm oameni care să împărtășească valorile JYSK – respect, colegialitate, dedicare, spirit de comerciant, loialitate, modestie și deschidere. În același timp, rezultatele contează pentru noi, ne dorim ca angajații să le obțină și organizăm training-uri pentru ca ei să se dezvolte personal și profesional și să își atingă propriile obiective. 

Simona Carp, HR Manager JYSK România

Obiectivul JYSK este deschiderea a peste 100 de magazine în România până în anul 2020, momentan existând 62 și 770 de angajați. Până la finalul lui 2018 sunt planificate cel puțin cinci deschideri de magazine, în Mioveni, Roman, București, Slobozia și Medgidia. Pe fondul acestei expansiuni a companiei, JYSK dă startul campaniei sale de Employer Branding „Joburi pe stil scandinav„, dedicată atragerii noilor angajați și retenției celor existenți. Scopul acesteia este să evidențieze beneficiile și oportunitățile oferite de o carieră la JYSK, mediul cool, plin de inspirație, definit de designul de calitate, precum și condițiile de dezvoltare profesională și personală. Totodată, în cadrul campaniei, câțiva angajați vor deveni ambasadori ai brandului.

Un job pe stil scandinav este unul într-un mediu în care modestia, transparența și spiritul de echipă sunt apreciate. Cât despre noii colegi, căutăm oameni care să împărtășească valorile JYSK – respect, colegialitate, dedicare, spirit de comerciant, loialitate, modestie și deschidere. În același timp, rezultatele contează pentru noi, ne dorim ca angajații să le obțină și organizăm training-uri pentru ca ei să se dezvolte personal și profesional și să își atingă propriile obiective„, afirmă Simona Carp, HR Manager JYSK România și Bulgaria.

Printre beneficiile oferite angajaților de la JYSK se numără asigurarea medicală privată, tichetele de vacanță care, în funcție de vechimea în companie, pot ajunge până la 1500 de lei, training-urile, tichetele de masă, cafea și fructe zilnic, un tort cu ocazia aniversării și o petrecere tematică anuală la care participă angajații din toată țara. Politica de beneficii este actualizată regulat în funcție de nevoile și feedback-ul angajaților.

În ceea ce privește mobilitatea profesională asigurată de JYSK, există un plan de promovare în trepte. De pildă, un Asistent de vânzări poate promova ca Responsabil de o zonă a magazinului, apoi ca Manager de departament (Responsabil administrativ, Responsabil logistică, Director adjunct), apoi ca Director de magazin în training, Director de magazin, Director de district în training și Director de district. JYSK are și angajați care au fost promovați și au trecut la următoarea treaptă în numai șase luni.

Cât despre exemple concrete, o persoană care și-a început cariera în JYSK în 2010 la Timișoara ca Asistent vânzări a devenit în 2013 Responsabil administrativ în același magazin și în următorul an a devenit Director de magazin la București. În 2017, aceeași persoană a schimbat domeniul de activitate și a devenit Reprezentant al Serviciului Clienți la biroul central, iar, un an mai târziu, a fost promovată Team Coordinator al Serviciului Clienți.

„Ne dorim noi colegi, dar vrem și să îi promovăm pe cei existenți, chiar avem un indicator care măsoară acest lucru, rata de promovabilitate internă. Principalul nostru avantaj este că deschidem în medie 15 magazine noi pe an, ceea ce înseamnă că avem disponibile anual 45 de posturi noi de Manageri de departament, 15 posturi noi de Manager de magazin și două poziții noi de District manageri. Oricine își dorește și are rezultate poate accesa aceste joburi”, spune Alex Bratu, Country Manager JYSK România şi Bulgaria.

La începutul anului 2018, s-a realizat un studiu de satisfacție a angajaților în toate țările în care activează JYSK. Potrivit acestuia, pe o scară de la 1 la 100, angajații JYSK România au un nivel al satisfacției de 82, în timp ce nivelul mediu al satisfacției angajaților din grupul JYSK Nordic este de 77. Punctajul înregistrat este superior mediei pieței și mai bun decât media pe grup.

JYSK a încheiat anul financiar precedent – 2016/2017 – cu o cifră de afaceri de 363 de milioane de lei și un profit de 54 de milioane lei, ceea ce reprezintă o creștere de 63%, respectiv 97% comparativ cu 2015/2016.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here