Divizia Nestlé de produse alimentare din Europa anunță că folosește acum doar ouă de la găini crescute la sol

0
1142

 

București, 18 martie 2021. Nestlé folosește acum doar ouă de la găini crescute la sol pentru Divizia de produse alimentare din Europa, îndeplinindu-și angajamentul asumat în 2017. Ca parte a politicii sale pentru bunăstarea animalelor, compania s-a alăturat acum unui apel adresat Uniunii Europene de a interzice cuștile pentru găini ouătoare.

 

Nestlé se alătură astfel organizației internaționale Compassion in World Farming și altor companii de top din industria alimentară, solicitând factorilor de decizie din Uniunea Europeană să elimine treptat utilizarea cuștilor în creșterea animalelor, începând cu găinile ouătoare.

 

Această campanie subliniează faptul că sistemele fără cuști oferă animalelor o calitate a vieții mult mai bună, recunoscând totodată și demersurile făcute până acum la nivel mondial pentru tranziția la creșterea găinilor direct la sol.

 

„Suntem mândri să folosim 100% ouă de la găini crescute la sol în produsele noastre alimentare din Europa”, declară Magdi Batato, vicepreședinte executiv Nestlé și șef de operațiuni. „Susținem pe deplin inițiativa Compassion in World Farming de a scoate în afara legii cuștile pentru găinile ouătoare”.

 

Acest apel a fost inspirat de rezultatele inițiativei cetățenești europene „End The Cage Age”, care solicită interzicerea cuștilor în creșterea animalelor din Europa.

 

În 2018, peste 170 de ONG-uri europene s-au alăturat inițiativei și au colectat 1,4 milioane de semnături verificate, devenind astfel prima inițiativă cetățenească europeană de succes privind bunăstarea animalelor de fermă.

 

Nestlé folosește anual aproximativ 4.500 de tone de ouă în Europa pentru mărcile sale alimentare, inclusiv maioneza de la Maggi și câteva produse pe bază de plante din portofoliul Garden Gourmet.

 

Compania și-a stabilit obiectivul de a folosi numai ouă de la găini crescute la sol pentru toate produsele sale alimentare la nivel global până în 2025 și de a continua să îmbunătățească calitatea vieții animalelor de fermă.

 

După cum a adăugat Magdi Batato, Nestlé este pregătită să contribuie la schimbarea industriei din interior și să sprijine tranziția: „Împreună cu societatea civilă, fermierii și clienții noștri vom continua să îmbunătățim calitatea vieții animalelor de fermă pentru a stimula progresul și pentru a asigura cele mai înalte standarde agricole posibile pe lanțul nostru de aprovizionare”.

 

Despre Nestlé

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume. Este prezentă în 189 de țări din întreaga lume, iar cei peste 300.000 de angajați sunt dedicați misiunii Nestlé de a îmbunătăți calitatea vieții și de a contribui la un viitor mai sănătos. Nestlé oferă un portofoliu larg de produse și servicii pentru oameni și animale de companie, pentru tot parcursul vieții. Cele peste 2000 de brand-uri ale Nestlé includ nume emblematice precum Nescafé, Nespresso, Maggi și Nesquik. Performanța companiei este susținută de strategia Nutrition, Health and Wellness. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveția, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here