Cyberjump, parcul de trambuline pe care românii vor sări la propriu, este pregătit să își deschidă prima locație în București, asistat de CBRE

0
794

Bucureștiul are un super motiv să sară în sus de bucurie:

 

București, 20 ianuarie 2022: CBRE, liderul global al pieței de consultanță imobiliară, a asigurat pentru The 11 Entertainment Group, proprietarul conceptului Cyberjump, prima lor locație din România, într-o destinație de retail cu trafic intens situată în partea de est a Bucureștiului, care în câteva luni va include printre diversele sale facilități precum magazine, restaurante, spații verzi și evenimente un loc nou și unic unde adrenalina și distracția se vor combina într-un mix exploziv.

 

Cyberjump Bucharest Trampoline Park va aduce o suprafață de 2300 de metri pătrați de distracție adevărată pentru cei care sunt în căutare de recreere activă: 15 tipuri de jocuri vor fi disponibile pentru diferite grupe de vârstă cu scopul de a oferi o experiență de neuitat oricui.

 

 

„Cyberjump este în prezent cel mai mare proprietar de parcuri de trambuline din Europa Centrală și de Est și suntem încântați să lansăm ceea ce va deveni cel mai nou concept de distracție din România, propunându-ne să distrăm 500.000 de vizitatori pe an. Bucureștiul este un pas important către atingerea obiectivului nostru de a avea peste 20 de parcuri de trambuline în orașele mari din Europa Centrală și de Est până în 2025, dar mai mult decât atât, este o intrare strategică în a doua țară din punct de vedere populație din regiunea ECE. Ne place să ne distrăm și era și timpul ca România să aibă spații moderne și adecvate de recreere.a declarat Polona Peunik, Business Development Manager al The 11 Entertainment Group.

 

Denumiri precum „piste de trambulină”, „războinicul ninja” sau „piscina cu bureți” s-ar putea să sune agitat pentru tine, dar este exact ceea ce Cyberjump îți propune să experimentezi: distracție fără odihnă și râsete frenetice. Parcul de trambuline va avea o suită de activități multiple care sunt concepute pentru a atrage în special familiile tinere cu copii având vârste cuprinse între 8 și 20 de ani plus adolescenții, dar copiii mai mici vor beneficia de secțiuni special adaptate pentru ei, în timp ce adulții la rândul lor sunt mai mult decât bineveniți. La urma urmei, multă lume își dorește să zboare, iar în parcul Cyberjump, spre exemplu, prin alăturarea unui airbag, a unei trambuline și a unei platforme puteți să experimentați senzația zborului fără niciun risc, acesta fiind doar unul dintre multiplele jocuri disponibile.

 

Gândit inițial pentru a fi amplasat ca unic punct de interes într-un spațiu independent din București, Cyberjump beneficiază acum de o poziție de excepție în interior, într-o zonă cu trafic intens dintr-un centru comercial, datorită recomandării echipei de retail a CBRE România, care a înțeles potențialul introducerii corecte pe piața locală a unui astfel de concept de recreere active, unic prin amploarea sa.

 

Analiza de piață, cea a opțiunilor, studiul de fezabilitate și procesul de selecție au fost realizate de Cristina-Maura Toros, Senior Retail Consultant al CBRE România, iar identificarea centrului de retail ca fiind locul ideal a venit după un proces de peste 20 de luni, realizat în plină perioadă de pandemie.

 

Începând cu această colaborare, CBRE România a fost desemnată punct unic de contact Cyberjumps pentru mai multe țări: România, Serbia, Croația, Austria, Bulgaria, Cehia și Polonia, consolidând astfel strategia de expansiune a The 11 Entertainment Group’s în regiune.

 

„Faptul că avem mandate exclusive pentru 7 țări din Europa Centrală și de Est ne permite să ne concentrăm pe extinderea profitabilă a conceptului Cyberjump în întreaga regiune și este o decizie strategică inerentă a clientului nostru, bazată pe valoarea adăugată primită. În România, suntem pregătiți “să sărim” pe următoarele destinații din București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Brașov, deoarece știm cu toții cât de mare este nevoia de a exista concepte de recreere activă urbană și cât de dornici sunt românii să petreacă timp de calitate în astfel de centre de distracție”, a explicat Cristina-Maura Toros, Senior Retail Consultant al CBRE Romania A&T Service.

 

Deschiderea oficială a primului parc de trambuline Cyberjump din România este anunțată pentru Q2-Q3 din 2022.

 

 

Contact:
Razvan Ionescu, Marketing Manager, +400 745 208 891, razvan.ionescu@cbre.com

CBRE Romania Linkedin, Facebook & YouTube

 

 

Depre The 11 Entertainment Group

11 Entertainment Group, fondat în 2009, a devenit în ultimii 10 ani unul dintre cei mai importanți furnizori de divertisment de familie în interior din Ungaria și Slovacia, cu 6 centre (parcurile de trambuline „Cyberjump” și locurile de joacă în interior „Elevenpark”) care atrag peste 650.000 de vizitatori anual. Grupul își propune să devină principalul furnizor de servicii în categoria serviciilor de divertisment pentru familii din regiunea ECE; pentru a-și susține creșterea, căuta un investitor privat bine capitalizat, cu o experiență internațională vastă. Pentru mai multe informatii, vizitați http://www.11entertainment.group/

 

Despre CBRE Group, Inc.

CBRE Group, Inc. (NYSE: CBRE), Fortune 500 și S&P 500 cu sediul central în Dallas este cea mai mare companie de servicii comerciale și investiții în real estate din lume, pe baza veniturilor din 2020. Compania are peste 100.000 de angajați și deservește clienți din peste 100 de țări. CBRE oferă o gamă extinsă de servicii integrate, inclusiv administrare și coordonare de tranzacții și management de proiecte, managementul proprietății, administrarea investițiilor, evaluare, închiriere de proprietăți, consultanță strategică, vânzări de proprietăți, servicii ipotecare și servicii de dezvoltare. Accesați site-ul www.cbre.ropentru detalii suplimentare.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here