Cum redecorezi un spatiu pentru business-ul tau?

0
705

Sursa foto: https://pixabay.com/en/session-conference-meeting-teamwork-2548826/

 

Publicitatea este determinata si ea de conexiunea cerere-oferta, si atunci vine intrebarea: “cui te adresezi?”. Ea este un fenomen social care influenteaza atat punct de vedere economic, cat si mediatic. Este un indemn catre mase de a vedea, cauta, compara, interactiona si mai apoi, de a cumpara un serviciu. Si mai putin de a constrange. Dar totusi, trebuie sa fii vizibil, sa iti faci cunoscuta afacerea, produsul si sa dentifici si „know-how-ul”. Atata vreme cat pentru a crea imagine si notorietate unui concept se implica numeroase resurse, atunci in mod evident si asteptarile sunt pe masura.

Cum te faci usor recognoscibil?

Redecorarea unui spatiu de birou, a unui loc in care se desfasoara activitatea business-ului tau are nevoie de instrumente potrivite. Angajatii au nevoie sa rezoneze cu intregile valori, deci cateva detalii de identificare si amenajare nu strica. La fel ca si pentru o locuinta, acest post trebuie sa reflecte trasaturi, sa evidentieze imaginea intregului concept si sa creeze apartenenta prin imbinarea tuturor elemetelor utilizate. Spre exemplu, un autocolant personalizat poate personaliza spatiul cu grafica dorita, asa incat va rezulta un serviciu creat in mod original. Avantajul este ca se poate folosi atat pentru interior, cat sipentru exterior, deci fie ca e vorba de pereti, geamuri, sigle ori panouri ele vor reda in forma fizica ideea conceptuala.

Grija pentru sanatatea si confortul angajatilor trebuie integrate si ele din afacere, asadar organizeaza-ti cateva priviri si vizite in magazinele care pun la dispozitie mobila care ofera acest confort. In functie de dimensiuni, buget si spatiul pentru care gandesti noua armonizare se poate analiza oferta si pentru scaune directoriale. Beneficiind de un design atent creat, acestea fi poate fi achizitionate si din showroom, dar si online; avantajul celei din urma este acela ca produsele pot fi alese cu ajutorul consultantilor si pot fi livrate direct la adresa dorita, ceea ce se rezuma totul la o economie de timp si bani.

Si daca tot se prefigureaza o schimbare, ia in calcul sa le oferi oamenilor posibilitatea de a servi impreuna pranzul in cadrul firmei, prin comanda de mancare in capitala. Pranzul poate deveni un prilej bun ca cei din echipa sa se cunoasca mai bine si sa consolideze relatiile, prin urmare doar avantaje. In acvelasitimp, ei vor avea ocazia de a se hrani zi de zi cu alimente proaspete, sanatoase si variate, cu maxim de eficacitate pentru timpul de lucru si modalitatile in care acesta se poate desfasuara.

Amenajarea optima a unui loc are nevoie de interactiunea constanta intre om si intregul spatiu. Componentele alese trebuie organizate si eficientizate asa incat, el sa isi dovedeasca functionalitatea si in acelasi timp sa poata crea un ambient placut de lucru. Culorile trebuie sa stimluze creativitatea, iar din organizarea spatiilor sa rezulte utilizari facile. Avand in vedere nevoia din ce in ce mai stringenta a oamenilor de a se conecta in mod real cu mediul in care isi desfasoara activitatea, atunci si ofertele care vin pe aceasta zona au consultanti bine pregatiti dispusi sa isi ofere cunostintele vaste in domeniu.

 

 

 

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here