Conferința The Next Generation Viitorul afacerilor de familie

0
866

 

  • Pe 11 noiembrie, EA – The Entrepreneurship Academy, alături de Family Business Network România, Asociația Oamenilor de Afaceri din România, Banca Transilvania și PwC România, lansează un concept complet nou de conferință, adresat business-urilor de familie din România: generației fondatoare și generației următoare (16 ani +).

 

  • Sondajul global din 2021 realizat de PwC, unul dintre partenerii conferinței, relevă că cele mai importante trei priorități pe termen lung pentru business-urile de familie sunt: protejarea afacerii ca pe cel mai important bun familial (82%), asigurarea că afacerea rămâne în familie (65%) și crearea unei moșteniri (64%).

 

  • The Next Generation – Conferința despre viitorul afacerilor în familie, un eveniment creat de o instituție educațională specializată în antreprenoriat, abordează tematici importante pentru sustenabilitatea și viitorul afacerilor de familie: cele mai bune practici de tranziție generațională în România și pe plan internațional, studii de caz despre tranziții și limitări ce apar în cursul acestora dar și aspecte de dezvoltare a afacerii în pregătirea pentru IPO sau pentru vânzare.

 

Pe 11 noiembrie, EA – The Entrepreneurship Academy (singura facultate din România unde studenții învață practic, încă din prima zi de școală, cum să își construiască și să își dezvolte un business), alături de Family Business Network România, Asociația Oamenilor de Afaceri din România, Banca Transilvania și PwC România organizează The Next Generation – Conferința despre viitorul afacerilor în familie. Evenimentul va avea loc la BT Stup, noul concept al Bancii Transilvania dedicat comunitatii de afaceri care aduce la un loc servicii de business financiare si non-financiare intr-un cadru de dialog antreprenorial care stimuleaza invatarea, informarea si networking-ul.

 

Profesionalizarea afacerilor de familie are nevoie de resurse și timp, în special în ceea ce privește guvernanța, iar generația următoare într-un business de familie are adesea un rol crucial în dezvoltarea tehnologică și digitală a business-urilor, precum și în planificarea dezvoltării sustenabile. The Next Generation oferă resurse de învățare și contextul unor conversații cu rost, prin acces la antreprenori ce au navigat deja astfel de provocări și la profesioniști din diverse domenii, ce îi pot susține în demersurile vitale pentru o tranziție cu succes.

 

Printre antreprenorii prezenți la conferință se numără Florin Madar – Fondator al Grupului Temad, Tudor Georgescu – CEO al Grupului Promateris, Dumitru Alexandru Ghiuri – Next Gen Crama Rasova sau Andra Pătrășcanu, Next Gen FAN Courier.

 

De asemenea, în analiza subiectelor cheie vor contribui specialiști precum Ioana Filipescu pentru subiectul de M&A, Daniela Secară – Director General BT Capital Partners pentru a prezenta cum trebuie pregătit un IPO, sau Roxana Popa – Director Taxe PwC România, pentru abordarea structurilor de guvernanță, potrivite pe tipuri de business de familie.

 

 „Aproximativ 40% dintre studenții de la Entrepreneurship Academy provin din business-uri de familie; pentru noi este clar că afacerile de familie sunt o componentă esențială într-un ecosistem antreprenorial sănătos, atât ca sursă importantă de venit pentru economia locală, cât și ca vector de progres tehnologic și social. Execuția unei tranziții de succes între generații sau decizia asumată a vânzării afacerii către terți sunt procese critice pentru reziliența și sustenabilitatea oricărei afaceri de familie. Conferința The Next Generation oferă pentru prima oară un context în care afacerile de familie să adreseze cele mai bune practici în domeniu, relevante pentru provocările specifice tranzițiilor din România.” spune Alexandru Ghiță, Președinte și Co-fondator EA – The Entrepreneurship Academy.

 

Pentru că învățarea stă la baza oricărei dezvoltări de business, cei prezenți vor putea participa și la două sesiuni ce abordează subiecte critice pentru orice afacere românească: Performanța în echipă, susținut de Raluca Răschip – Co-fondator Teamology Institute și Cultură și valori, susținut de Adrian Florea – fondator Trend Consult.

 

Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe nextgen.entrepreneurship-academy.ro.

 

Despre EA – The Entrepreneurship Academy

Program de licență în administrarea afacerilor cu focus în antreprenoriat (studii de științe aplicate), unde studenții învață practic încă din prima zi de școală cum să își construiască și să își dezvolte un business. Facultatea funcționează pe baza unui parteneriat cu Team Academy Amsterdam/ Stichting Schoolvision, fiind acreditată internațional prin Ministerul Educației, Culturii și Științelor din Olanda. Mai multe informații despre EA sunt disponibile pe https://www.entrepreneurship-academy.ro/

Curricula EA – The Entrepreneurship Academy are la bază filozofia Tiimiakatemia (Team Academy) dezvoltată în Finlanda de către Johannes Partanen acum mai bine de 20 de ani, ce sta la baza unui model educațional implementat cu succes în peste 18 țări, printre care Finlanda, Franța, Germania, Olanda, Marea Britanie, Spania, Ungaria, Argentina și Peru.

 

Despre Family Business Network România

ASOCIAȚIA FAMILY BUSINESS NETWORK ROMÂNIA este o asociaţie constituită de şi pentru familiile care deţin şi administrează afaceri în Romania, având ca scop educarea antreprenorilor pentru păstrarea business-ului în familie şi asigurarea cu succes a transferului afacerii către generaţiile următoare.

Asociaţia are printre obiective cunoaşterea reciprocă, informarea, socializarea, identificarea intereselor comune afacerilor de familie şi educarea membrilor de familie în sensul unei atitudini familial-corporatiste corecte şi al unei conduite profesionale principiale şi loiale în afaceri.

 

Despre Asociația Oamenilor de Afaceri din România

Asociația Oamenilor de Afaceri din România (AOAR) a fost înființată ca răspuns la necesitatea de susținere a capitalului românesc.

AOAR este o organizație apolitică, recunoscută ca susținător al celor mai valoroase idei și acțiuni ce fac ca economia românească să se dezvolte și să se integreze tot mai mult economiei europene și mondiale.

Activitatea desfășurată în cei 20 ani a urmărit aceleași coordonate, reprezentanții și membrii AOAR, căutând ca prin pozițiile lor publice să transmită mesajul asociației, acela de a se asigura în România un mediu de afaceri cât mai favorabil.

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here