Coca-Cola lansează împreună cu Maluma, Zara Larsson, Dimitri Vegas & Like Mike o nouă campanie – „Open Up Playlist” – construită în jurul muzicii și al optimismului

0
1421

Primul playlist colaborativ cu piesele artiștilor internaționali, dedicate campaniei, este acum disponibil pe sticlele și dozele Coca-Cola

 

București, 15 iulie 2021. Într-o perioadă în care încă se simt provocările pandemiei, Coca-Cola face echipă cu artiștii internaționali Maluma, Zara Larsson, Dimitri Vegas și Like Mike pentru a inspira oamenii să fie deschiși și să privească în continuare cu optimism către viitor. Un proiect unic – primul playlist colaborativ care include un mix de genuri muzicale – se află în centrul celei mai recente campanii a brandului, Open Up Playlist, care s-a lansat și în România începând cu această săptămână. Anul acesta, Coca-Cola marchează 30 de ani de optimism pe piața locală, iar noua campanie de brand completează mesajul aniversar, pregătind noi experiențe celor care iubesc muzica și Coca-Cola.

Bazată pe ideea că muzica este unul dintre acele lucruri care ne ridică întotdeauna moralul atunci când trecem prin momente dificile, ne aduce împreună și ne dă o stare de bine, campania Open Up Playlist reunește această putere a muzicii, popularitatea artiștilor internaționali și vocea inspirațională a brandului Coca-Cola într-o colaborare unică. Playlist-ul, care conține trei noi piese lansate de Maluma – artist nominalizat la Grammy pentru Cel Mai Bun Album Latino în 2020, noua senzație pop – cântăreața și compozitoarea suedeză Zara Larsson, și Dimitri Vegas & Like Mike – perechea de DJ numărul 1 în lume, poate fi ascultat prin scanarea sticlelor de 500 ml și a dozelor Coca-Cola dedicate din campanie.

Noua campanie are o componentă puternică de implicare a consumatorilor, atât prin experiențele digitale, cum este filtrul AR disponibil în Instagram, cât și prin promoția cu premii. În aplicația Coca-Cola, aceștia pot înscrie codurile de pe ambalaje, având astfel șansa de a câștiga unul dintre numeroasele premii incluse în promoție, printre care: boxe portabile, căști wireless sau o mașină hibrid.

Cei trei artiști, ambasadori ai campaniei, sunt protagoniștii unui nou spot TV al brandului, iar influenceri din România se vor alătura campaniei pentru a întări mesajul pozitiv al campaniei.

 „Optimismul definește personalitatea brandului Coca-Cola. Într-un an în care marcăm 30 de ani de prezență în România, ne bucurăm să oferim inspirație printr-o colaborare inedită și surprinzătoare cu artiști urmăriți de milioane de români. Muzica este o forță de neoprit, atunci când transmite un mesaj pozitiv. Cu noua campanie sperăm să atingem inimile cât mai multor oameni, să îi încurajăm să gândească pozitiv și să se bucure de fiecare clipă.” – Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola România 

Maluma: „Ca artist, cea mai mare satisfacție pe care o poți avea vine din posibilitatea de a oferi bucurie și inspirație oamenilor din lumea întreagă. Mai ales în această perioadă, cred că este important să ne folosim muzica și vocea pentru a transmite mesaje pozitive. Oamenii au nevoie mai mult ca niciodată de încredere și optimism, iar eu mă bucur de această oportunitate, de a fi parte dintr-un proiect muzical extraordinar, menit să inspire oamenii să danseze pe ritmurile optimismului.”

Zara Larsson: „Este uimitor cum muzica a fost un liant între oamenii din toate colțurile lumii, într-o perioadă a distanțării sociale. Pentru mine, faptul că avem la dispoziție această resursă extraordinară, muzica, pentru a oferi bucurie oamenilor, este o oportunitate minunată. Îmi place ideea campaniei și îi susțin mesajul. Îmi place să cred că, deși de multe ori nu putem să schimbăm circumstanțele, putem face diferența printr-o atitudine pozitivă. Este ceea ce îmi doresc să transmit prin această nouă piesă și prin colaborarea în acest proiect. Haideți să dăm optimismul la maxim!”

Dimitri Vegas & Like Mike: „Ultimul an a schimbat multe lucruri, inclusiv modul în care ne bucurăm de muzică. Ne-au lipsit întâlnirile, concertele, festivalurile, cluburile. Dar energia extraordinară a muzicii și puterea ei de a aduce oamenii împreună sunt lucruri care nu au cum să dispară. Suntem încântați să colaborăm cu Coca-Cola și să împărtășim mesajul nostru fanilor muzicii de peste tot. Așa că, haideți să ascultăm vibe-urile bune pe repeat!”

 

Vizitează site-ul campaniei aici.

Ascultă piesa Vamo A’ Gozarnola – Maluma – aici.

Ascultă piesa Nobody is an Island – Zara Larson – aici.

Ascultă piesa We’ll Be Dancing Soon – Dimitri Vegas & Like Mike – aici.

Despre Maluma

Cu o prezență inconfundabilă și un sunet memorabil pe scenă, Juan Luis Londoño Arias, cunoscut fanilor săi ca „Maluma”, a avut o ascensiune fulminantă pe scena muzicală în ultimii 10 ani. La 27 de ani, el a ajuns să fie cunoscut și apreciat la nivel internațional, muzica sa fiind auzită în ultimii doi ani în numeroase teritorii: americane, asiatice, latino-americane, europene, chiar și din Orientul Mijlociu, transformându-l într-unul dintre cele mai cunoscute superstaruri internaționale latine din zilele noastre. Artistul s-a născut și a crescut în Medellín, Columbia, și este unul dintre cei mai urmăriți artiști din mediul social din lume. Promovat sub semnătura Sony Music Columbia, Sony Latin și RCA, Maluma și-a început cariera la 16 ani, unde a cântat pe străzile din Medellín devenind în scurt timp nelipsit de la concerte și festivaluri. Maluma a lansat șase albume de studio, inclusiv cel mai recent album al său, „# 7DJ – Seven Days in Jamaica”. Recent, popularul său hit single „Hawai” a fost răsplătit de 14 ori cu discuri de platină și diamant; „Hawai Remix” cu The Weeknd a primit 6 discuri de platina în timp ce al cincilea album, „Papi Juancho”, are la rândul său 4 discuri de platină. În februarie 2022, Maluma își va face debutul pe ecran cu primul său rol într-un film. Acesta îl va juca pe „Bastian” în filmul „Marry Me”, alături de Jennifer Lopez și Owen Wilson, care va fi însoțit de o coloană sonoră scrisă de Maluma și JLo. Maluma are o fundație non-profit în Columbia numită „El Arte De Los Sueños”, concentrându-se pe a-i ajuta pe copii prin numeroase programe de artă și muzică.

 

 

 

 

Despre Zara Larsson

 

Zara Larsson este noul tip de vedetă pop. La doar 23 de ani, senzația din Stockholm a fost deja nominalizată la 4 premii BRIT, a acumulat peste 6 milioane de fani pe Instagram și a lansat numeroase piese de succes care au devenit deja hit-uri internaționale („Lush Life”, „Never Forget You”, „I Would Like”, „Symphony” și „Ruin My Life” fiind doar câteva exemple). Primul ei album internațional, „So Good”, a devenit pe Spotify al doilea cel mai difuzat material de debut lansat vreodată de o artistă. Noul material, „Poster Girl”, a fost lansat în această primăvară, fiind deja apreciat la scară largă („una dintre cele mai mari tinere staruri pop ale momentului” – Guardian Guide). Cu contribuții care variază de la Young Thug la Max Martin, proiectul „Poster Girl” a fost promovat cu cel mai recent single „Look What You Have Done” și un amplu program de live stream în care Zara a susținut la nivel global o serie de concrete live spectaculoase cu set-uri personalizate.

 

 

Despre Dimitri Vegas & Like Mike

 

Frații Dimitri Vegas și Like Mike sunt superstaruri pe scena muzicii electronice care au câștigat admirația fanilor din întreaga lume. Cei doi au devenit primul duo care a câștigat titlul DJ # 1 din lume la prestigiosul sondaj DJ Mag Top 100 DJs Poll în 2015, iar în 2019 și-au recuperat poziția în clasament. Cererea internațională pentru show-urile lor unice le-a adus numeroase alte premii printre care „Best Male Electronic Artist”, „Best Breakthrough Act”, „Best European DJs” și „Best Artist Group” la IDMA, precum și revendicarea de două ori a titlului „Best Global DJ” la premiile EMPO TV în Mexic și „Best Music Video” pentru celebrul „The Hum”. Cei doi frați sunt extrem de apreciați inclusiv la ei acasă, fiind dublu câștigători ai premiului MTV EMA pentru „Best Belgian Act”. Toate acestea i-au ajutat pe Dimitri Vegas & Like Mike să devină două dintre cele mai proeminente figuri din era modernă a muzicii electronice, adunând peste 25 de milioane de fani pe rețelele de socializare și miliarde de vizionări ale videoclipurilor și show-urilor lor live.

 

Despre Compania Coca-Cola

 

Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă produse în peste 200 de țări. Misiunea companiei noastre este de a răcori lumea și a se implica într-o schimbare în bine. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include

Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferim brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferim, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a avea un impact pozitiv în viețile oamenilor, în comunitate și asupra planetei, prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre, prin promovarea reciclării ambalajelor, practici sustenabile de aprovizionare și reducerea emisiilor de carbon pe întregul lanț de valoare. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2018, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 594 milioane de euro, echivalentul a 0,29% din PIB.

 

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.coca-colacompany.com și să ne urmăriți pe Twitter, Instagram, Facebook și LinkedIn.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here