Cifra de afaceri Farmec a crescut cu peste 13% in 2015

0
881

Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 172,5 milioane lei (38,8 milioane Euro), inregistrand o crestere cu peste 13% fața de rezultatele financiare din 2014.

„Anul 2015 a reconfirmat poziția de top pe care compania si produsele noastre o au in piața de cosmetice, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fara susținerea clienților nostri fideli, care apreciaza calitatea si inovația produselor romanesti. De asemenea, acest rezultat confirma faptul ca avem o strategie de business solida si sanatoasa, dezvoltata ținand cont de nevoile consumatorilor, dar si de contextul macroeconomic. Pentru 2016, ne propunem cresterea cifrei de afaceri, prin consolidarea pe piața a principalelor noastre branduri, dar si lansare de noi produse. Continuam sa fim aproape de consumatorii nostri, atat prin deschiderea de noi magazine in comerțul tradițional, cat si in centrele comerciale, inclusiv in Bucuresti, locație asteptata cu mare interes de catre iubitorii produselor noastre”, a declarat Mircea Turdean-Director General Farmec.

in 2015, compania a lansat pe piața trei noi game de produse, toate create special pentru soluționarea unor probleme specifice ale consumatorilor – Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru fața si corp care ofera tenului un aspect sanatos, plin de stralucire), Gerovital H3 Derma Sun (gama inovatoare in domeniul dermatocosmeticelor cu protecție solara) si Gerovital Tratament Expert (gama pentru ingrijirea completa a parului).
De altfel, brandul Gerovital a obținut titlul de SUPERBRAND 2015, in cadrul evaluarii realizate de Superbrands Romania.

incepand cu anul trecut, prin partenerii de business ai companiei din Franța, Grecia, Italia si Spania, produsele Farmec pot fi cumparate si testate, atat de romani, cat si de strainii interesați de produse romanesti de cea mai buna calitate.

Pe plan național, Farmec a modernizat unul dintre cele mai importante magazine de brand ale companiei din Cluj-Napoca. Farmec deține in prezent şase magazine de acest gen – in Cluj-Napoca, Arad, Timisoara şi Targu-Mures. in prezent, produsele Farmec ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here