CGS primește distincția Customer Experience Innovation 2019

0
660

 

București, 13 ianuarie 2020             Computer Generated Solutions, unul dintre principalii furnizori globali de soluții de externalizare, aplicații pentru afaceri și servicii de învățare, a anunțat că TMC, companie media globală ce deține revista Customer, a premiat serviciile BPO (Business Process Outsourcing) ale CGS cu distincția Customer Experience Innovation 2019.

Premiul Customer Experience Innovation 2019 recunoaște meritele companiilor cu cele mai bune rezultate, care stabilesc cel mai înalt standard în furnizarea de experiențe excepționale pentru clienți prin intermediul tuturor canalelor, inclusiv cele sociale.

„Suntem încântați să fim apreciați de către revista Customer pentru dedicarea noastră în a furniza cea mai bună experiență pentru clienți prin intermediul serviciilor noastre de outsourcing”, a declarat Steve Petruk, Președintele diviziei de outsourcing global a CGS.

Aceasta a subliniat că CGS s-a angajat să ofere cel mai înalt nivel de servicii pentru clienți, fiind în mod continuu în căutarea de noi mijloace de inovare, folosind tehnologii de ultimă generație pe toate canalele, deservind în acest fel nevoile clienților la nivel global.

„Felicitări CGS pentru primirea premiului Customer Experience Innovation 2019. Divizia de Business Process Outsourcing Solutions a CGS a fost selectată datorită faptului că a reușit să seteze standardul în furnizarea de soluții excelente clienților de talie mondială pe toate canalele. Ne face plăcere să recunoaștem această reușită și să știm că vom continua să vedem noi inovații din partea CGS și în 2020, dar nu numai”, a declarat Rich Tehrani, CEO TMC.

Cu resurse de call center optimizate pentru a servi clienții globali, CGS oferă o abordare hibridă unică prin intermediul automatizării, dar și al agenților care se ocupă zi de zi de nevoile clienților în centrele sale de contact situate în America de Nord, America de Sud, Europa, Asia și Orientul Mijlociu.

Tehnologiile sale chatbot și RPA îmbogățite cu AI (Artificial Intelligence) completează serviciile de asistență pentru clienți oferite de mii de agenți multilingvi din call centere.

CGS oferă suport multora dintre cele mai importante companii de renume mondial din industria de retail, ospitalitate, asistență medicală, tehnologie și telecomunicații. Soluțiile inovatoare, scalabile și flexibile de externalizare a proceselor de business (BPO) ale CGS includ asistență tehnică și suport clienți, telesales, channel enablement și asistență de back office.

 

###

Despre CGS

Timp de 35 de ani, CGS (Computer Generated Solutions) a permis întreprinderilor globale, companiilor regionale și agențiilor guvernamentale să atingă performanțe deosebite prin aplicațiile pentru afaceri, serviciile de învățare și externalizare a întreprinderilor. CGS este concentrată pe crearea de soluții complete care să răspundă nevoilor complexe, multidimensionale ale clienților și să sprijine cele mai fundamentale activități de afaceri ale clienților. Cu sediul central în New York, CGS are birouri în America de Nord, America de Sud, Europa, Orientul Mijlociu și Asia.

CGS  este prezentă încă din anul 2006 pe piața din România. Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați.

Cei cca. 4.000 de angajați ai CGS România interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din Statele Unite ale Americii sau Canada. Principalele servicii oferite de către CGS România sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate pentru companii care activează în domeniul telecomunicațiilor, IT, bănci, asigurări și retail.

CGS (Computer Generated Solutions) este listată în primele 15 cele mai bune companii din acest domeniu din lume.

 

###

Despre Revista CUSTOMER

Începând cu anul 1982, revista CUSTOMER (fostă Customer Interaction Solutions) este vocea experienței clienților, a centrelor de apel/contact, a soluțiilor CRM și a industriilor de teleservicii. Revista CUSTOMER a ajutat industria să crească, să se maturizeze și să prospere, și a servit drept publicația principală a acestor industrii cu un impact atât de pozitiv asupra economiei mondiale. Printr-o combinație de redactare originală, remarcabilă și de ultimă generație, voci din industrie, recenzii aprofundate și recunoașterea liderilor inovatori în management și tehnologie prin premiile oferite, CUSTOMER se străduiește să continue să fie publicația care menține standardul de calitate ridicat pentru industrie. http://customer.tmcnet.com/

 

###

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here