Ce avantaje obţii utilizând CRM şi ERP într-un singur produs

0
1630

Sursa foto: https://pixabay.com/photos/server-cloud-development-business-1235959/

Pentru că totul evoluează în mod spectaculos, atât în mediul afacerilor cât şi în alte medii, iar digitalizarea continuă este o chestiune care interesează pe foarte mulţi antreprenori, sistemele CRM şi ERP ocupă un loc de cinste în cadrul companiilor. Graţie sistemului dynamics 365, firmele pot folosi aceste mijloace de dezvoltare a afacerilor în mod eficient, într-un singur produs, fără a face investiţii suplimentare, iar rezultatele sunt spectaculoase.

Ce este un sistem CRM şi cum ajută companiile?

Termenul CRM provine de la Managementul Relaţiilor cu Clienţii şi reprezintă o colecţie întreagă de tehnologii, de reguli, procese şi mijloace importante pentru crearea şi menţinerea unei relaţii bune cu actualii şi potenţialii clienţi prin asigurarea unei experienţe de calitate în fiecare moment al interacţiunii şi de asemenea prin adaptarea comunicării şi ofertelor la particularităţile fiecărei companii în parte.

Sistemele CRM sunt special concepute pentru a elimina dezavantajele cantităţilor mari de date, atât personalizate, cât şi standard, date ce circulă cu viteze mari în cadrul organizaţiilor şi între organizaţii şi mediul exterior. Fiindcă aceste date sunt manipulate de către oameni, riscul apariţiei unor erori umane este destul de pregnant.

Citește și: De ce ai nevoie de Microsoft Dynamics 365?

Sistemele CRM sunt complexe, parte ale sistemelor ERP, cu rolul de a adăuga valoare unei organizaţii şi de a ajuta reprezentanţii departamentelor de afaceri, de vânzări, de relaţii cu clienţi şi mai ales departamentelor de marketing în vederea obţinerii informaţiilor de care au nevoie, de a colabora, urmări şi ţine evidenţa indicatorilor de performanţă cu ajutorul cărora să îmbunătăţească experiența clienţilor.

Sistemele CRM sunt atât de apreciate de reprezentanţii companiilor pentru că astfel se evită:

  • Transparența datelor importante;
  • Rigiditatea în raportare;
  • Standardizarea datelor.

Sistemele CRM au şi ale beneficii demne de menţionat:

  • Uşor personalizabile;
  • Oferirea datelor standardizate, independente ce pot fi uşor accesate;
  • Control total asupra datelor în mediul online;
  • Accesul facil al specialiştilor la date;
  • Soluţii performante, de lungă durată cu un impact pozitiv asupra celor implicaţi în managementul relaţiilor cu clienţii.

Ce este un sistem ERP şi cum ajută companiile?

Sistemele ERP ajuta în planificarea resurselor unei întreprinderi, fiind destinate în mod concret managementului operaţiunilor din cadrul unei firme pe o platformă informatică unică. Aceste aplicaţii de tip ERP au componente software şi hardware care le face disponibile pentru întreaga organizaţie, care au puterea de a reuni oameni şi de a atinge obiectivele specifice ale companiei.

Sistemele ERP sunt alcătuite din module destinate diferitelor arii funcţionale, integrate în baze de date comune. Practic, un sistem ERP culege date prin diferite metode precum:

  • Import din baze de date externe;
  • Transfer prin tehnologie electronic dată exchange;
  • Introducerea datelor de către operatori.

Aplicaţia ERP, menită să facă legătură între baza de date şi utilizator prin interfaţa pe care o pune la dispoziţie este alcătuită din diferite module, destinate gestionării diferitelor activităţi cu beneficii demne de luat în calcul precum:

  • Gestionarea comună a datelor afacerii prin acces la baza de date;
  • Automatizarea proceselor operaţionale, eliminând operaţiunile manuale
  • Creşterea calităţii serviciilor oferite clienţilor;
  • Îmbunătăţirea procesului de achiziţie;
  • Scăderea timpului de livrare a comenzilor;
  • Îmbunătăţirea cash flow-ului.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here