CarmOlimp- 1,5 milioane de euro pe luna din vanzarile de produse marca proprie

0
186

Producatorii de alimente si retailerii isi cresc veniturile pe timp de criza prin intrarea tot mai puternic pe piata “marcilor proprii”. Retailerii au triplat cererea de produse marca proprie in ultimul an, iar producatorii se adapteaza si aleg vanzarea unor cantitati mai mari de produse, in defavoarea promovarii propriului brand.

Fenomenul produselor sub marcile proprii ale supermarketurilor a luat amploare in ultimii ani, atat din pricina preturilor mai reduse ale acestora, cat si datorita calitatii crescande – retailerii si producatorii pun mai mult accent pe calitatea acestor produse.

Unul dintre marile avantaje al produselor marca proprie este pretul final de vanzare, acesta fiind cu pana la 20 de procente mai mic decat al produselor marca privata, datorita eliminarii costurilor de marketing si de etichetare. In ziua de azi, consumatorii romani sunt mai informati, iar peste 90% dintre ei au incercat deja un produs marca proprie si tendinta este de continua crestere in ceea ce priveste vanzarile pe acest segment. Bugetele de cheltuieli pentru alimente sunt reconsiderate si calculate mult mai rational, consumatorii considerand raportul calitate-pret al marcilor proprii ca fiind similar cu cel al marcilor private.

Marca proprie este o varianta castigatoare pentru toate partile implicate in procesul economic: producatori, comercianti si consumatori. Producatorii si retailerii obtin o majorare semnificativa a vanzarilor totale dar si promovarea eficienta a brandului pentru care sunt produse, iar consumatorii beneficiaza de un produs realizat dupa aceleasi retete si la aceasi calitate dar cu un pret mai scazut.

CarmOlimp produce si livreaza “marci proprii” pentru mai multi mari jucatori din piata de retail, printre care Cora, Mega Image sau Penny Market. Doar vanzarile produselor marca proprie inseamna pentru CarmOlimp un venit de 1,5 milioane de euro lunar, cu preconizari de crestere in anul 2013. “Am inceput sa ne indreptam atentia foarte mult pe produsele marca proprie pe care le producem si livram pentru anumiti mari jucatori din piata de retail, cum sunt Cora, Mega Image sau Penny Market. Este un segment foarte bun pentru noi care se vede si in profit, aducandu-ne venituri lunare de peste 1,5 milioane de euro”, spune Valentin Soneriu, Director General al CarmOlimp.

“CarmOlimp este o companie in continua crestere si adaptare la cerintele pietei si ale consumatorilor. Ne dorim sa crestem sanatos si sustinut si de aceea ne adaptam tendintelor actuale in ceea ce priveste industria alimentara si in principal segmentul de carne si al preparatelor din carne. Am observat un interes crescut atat din partea retailerilor cat si a consumatorului pentru produsele marca proprie si de aceea incercam sa profitam de aceasta nisa. Avem mai multe contracte in derulare cu mari furnizori si retaileri pentru care producem marci proprii, avantajele fiind reciproce si observandu-se in vanzarile inregistrate”, adauga Valentin Soneriu.

Produsele marca proprie se realizeaza dupa reteta si specificatiile retailerului care le va comercializa dar folosind materia prima a producatorului. La fel ca si in cazul produselor sub brandul CarmOlimp, compania foloseste in prepararea “marcilor proprii” ingrediente naturale, carne proaspata din porc romanesc, cea mai mare parte provenind din fermele din dotare. Localizarea fabricii CarmOlimp in centrul tarii confera un mare avantaj in aprovizionarea furnizorilor in cel mai scurt timp, produsele ajungand astfel mai repede pe rafturile magazinelor, respectandu-se cerintele de calitate si prospetime.

Despre Carmolimp

CarmOlimp este cel mai mare producator si distribuitor de carne ambalata in atmosfera protectoare la gramaj fix din tara, precum si unul dintre jucatorii de top pe piata de carne si produse din carne romanesti. In prezent,compania opereaza un numar de 50 magazine proprii si peste 60 de unitati in sistem franciza.

Pornita in 1993 ca o afacere de familie, CarmOlimp reuseşte sa controleze intregul flux “de la furca la furculita”, avand in dotare atat terenurile agricole, fermele si fabricile de procesare, cat si lantul de distributie al produselor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here