BOGDAN PETRILA, Managing Partner Aristocrat Events Hall, descrie: Trendul nuntilor in Romania anului 2011

0
1619
bogdan-petrila

bogdan-petrila„Petrecerile cu tematica sunt in general petrecerile corporate unde exista dechidere totala catre evenimente personalizate“
Nunta in Romania este inca legata de traditii puternice?

Din pacate, criza financiara si-a pus amprenta si pe acest segment; in fapt, clientii au devenit mai mult interesati de oferte bune in detrimentul complexitatii pachetului de eveniment ales. In ciuda faptului ca centrele de evenimente doresc sa organizeze evenimente unice si clientii sunt consiliati in personalizarea evenimentelor, nunta in Romania este inca legata de traditii puternice, acestea nefavorizand aparitia unor tematici de eveniment diferite, ele fiind prezente doar in planul decoratiunilor interioare. Petrecerile cu tematica sunt in general petrecerile corporate unde exista dechidere totala catre evenimente personalizate.

Cum se naste un centru de evenimente?

Ideea acestui business a pornit de la un eveniment personal, organizat pe atunci, intr-una din cele mai solicitate si elegante locatii din Bucuresti si soldat la final cu o impresie nu foarte buna legata de transparenta ofertei, calitatea serviciilor si a preparatelor culinare. Atunci am zis ca acest business se poate face mai corect si mult mai bine. Ceea ce pana acum am reusit, zicem noi… Nu excludem, in viitorul apropiat, dezvoltarea brandului si in afara Bucurestiului,

dand curs numeroaselor solicitari de franciza pentru Aristocrat Events Hall, venite din provincie. Avand, de obicei, un buget mai mare pe persoana, evenimentele private sunt mai profitabile in comparatie cu evenimentele corporate.

Cat castiga centrele de evenimente de pe urma petrecerilor?

Profitabilitate unei afaceri sanatoase in Romania este o chestiune extrem de relativa in contextul unei piete haotice, ce poarta inca relicvele anilor 2005 – 2008 ale imbogatirilor nefiresti, peste noapte, din segmentul imobiliar, o piata inca guvernata si dominata de marile afaceri cu Statul. Cu siguranta, in acest context este o afacere mult mai putin profitabila dar probabil peste domenii comerciale afectate grav de criza financiara, cum sunt industria auto, piata imobiliara, comertul cu amanuntul, publicitatea etc…

Cu ce vine in plus, fata de concurenta, Aristocrat Events Hall?

In primul rand, cu interactionarea directa cu investitorii. Aristocrat Events Hall s-a impus rapid in piata printr-o politica extrem de corecta si transparenta (fapt extrem de rar intalnit in acesta industrie…), orientata spre client. Am castigat increderea clientului, acesta interactionand direct cu investitorii, situatie foarte rara in aceasta nisa, cand in cel mai fericit caz stai de vorba cu un angajat despre, poate, „cel mai important Eveniment din viata Ta“! Aristocrat Events Hall (www.aristocrat-events.ro) a adus in Romania in 2008, un standard, normal zicem noi, al serviciilor in timpul evenimentelor si anume serviciul cu manusi albe.

Prin standardul impus preparatelor culinare, centrul de evenimente ARISTOCRAT EVENTS HALL a obtinut, in premiera in Romania pe acest segment, certificarea HACCP ca parte componenta a sistemului de management al calitatii in alimentatia publica si certificarea ISO 9001 / 2000, norme aplicate de echipa proprie de profesionisti. Implementarea acestor sisteme, furnizeaza cel mai inalt grad de siguranta a produselor alimentare si duce la eliminarea incidentelor privind sanatatea consumatorilor.

Programul de management HACCP include controlul factorilor ce pot afecta materia prima, produsul si procesul. Obiectivul programului este de a produce alimente sigure si de a putea demonstra acest lucru. HACCP reprezinta aplicarea sistematica a cunostintelor stiintifice si tehnologice adecvate pentru a planifica, controla si documenta producerea alimentelor in conditii de siguranta. Implementarea sistemului de management HACCP, in cadrul grupului de firme mai sus mentionate, se concretizeaza prin alocarea tuturor resurselor necesare investitiei, instruirii personalului, achizitionarea echipamentelor si utilajelor, compartimentarii, dotarii standardizate, evaluarea furnizorilor, modificari in procesul de productie daca se impune acest lucru.

„Scopul nostru este ca fiecare invitat sa se simta «glamourous»!“

Apoi, fiecare client se bucura de o consiliere de specialitate din partea echipei noastre. Organizarea unei petreceri este o sursa de stres si un consum de timp, de aceea noi ne angajam sa lucram pentru fiecare dintre clientii nostri. Ne ocupam de fiecare petrecere in parte pana in cel mai mic detaliu, de la logistica la concept, oferind un serviciu de consultanta pentru alegerea temei potrivite in functie de brieful fiecarui client, pentru ca acesta sa aiba parte de un eveniment de neuitat. Oferim consultanta inclusiv pentru cadourile oferite invitatilor la petrecere si putem organiza orice tip de eveniment: de la petrecere anii 1950, petreceri de Halloween, cum au fost recent, petreceri pe teme muzicale, pana la petreceri fashion si funny t-shirts party… Pentru fiecare petrecere oferim adaptare decor si lumini, elemente de butaforie, tinuta adaptata a personalului, propuneri de plazlist, film de prezentare a evenimentului, fotografii profesionale, sugestii prezentatori eveniment, covor rosu, contractare figuranti pentru petrecere si hostess. Scopul nostru este ca fiecare invitat sa se simta „glamourous”!

Care este oferta de pret?

Pentru meniuri, oferta se personalizeaza in functie de nevoile fiecarui eveniment si se pot modifica din punct de vedere al continutului sau al bugetului. Astfel oferim o paleta variata de preturi, pentru ca fiecare client sa se poata bucura de o seara pe care nu o va uita prea curand. Mai pe scurt spus, clientul vine cu petrecerea, noi venim cu ideile!

ARISTOCRAT EVENTS HALL
Adresa: Soseaua Pipera Nr. 48, Sector 2, Bucuresti
Telefoane : 0733.880.757 / 0733.880.756
E-mail : [email protected]
www.aristocrat-events.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here