Bergenbier lansează campania “Prietenii Aerului” împreună cu Airly

0
699

Cinci senzori de monitorizare a calității aerului au fost instalați în zone verzi din Ploiești, cu ajutorul Primăriei Municipiului Ploiești

 

București, 9 noiembrie 2022: Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, una dintre cele mai importante companii de pe piața berii din România, lansează campania “Prietenii Aerului”,  cu sprijinul Airly, companie globală de monitorizare a calității aerului.  Prin acest parteneriat, Bergenbier și Airly, cu sprijinul Primăriei Municipiului Ploiești, au montat cinci senzori de monitorizare a calității aerului în parcuri din municipiu. Campania face parte din platforma de sustenabilitate „Prietenii știu să fie responsabili”, lansată de Bergenbier anul acesta, împreună cu a treia ediție a Raportului de Sustenabilitate pentru anul 2021.

“Comunitățile în care ne desfășurăm activitatea reprezintă un punct de interes pentru noi și, implicit, un loc unde acționăm cu grijă față de oameni și mediu. Unul dintre pilonii strategiei noastre de sustenabilitate este grija față de mediul înconjurător, iar în acest context, cu ajutorul partenerului Airly și cu sprijinul Primăriei Municipiului Ploiești am ales să montăm cinci senzori de monitorizare a calității aerului în municipiul în care avem și fabrica Bergenbier. Parteneriatele strategice pe care le dezvoltăm contribuie la dezvoltarea unei amprente pozitive a companiei noastre, fiind în linie cu cei trei piloni ai responsabilității sociale Bergenbier: oamenii, planeta și consumul responsabil de alcool.”, declară Alexandra Barroso, Legal and Corporate Affairs Director al Bergenbier S.A.

Campania Prietenii Aeruluiare drept scop conștientizarea importanței menținerii și creșterii calității aerului în cinci parcuri din Ploiești: Parcul Dendrologic Mihai Viteazul, Parcul din fața Halelor Centrale, Parcul Tineretului (Sala Sporturilor), Parcul Memorial Constantin Stere (Zoo Bucov), Parcul Libertății.

Ca producător de top pe piața locală de bere, parte din misiunea Bergenbier este aceea de a acționa în mod concret pentru a proteja resursele, contribuind la dezvoltarea durabilă a unei lumi sustenabile. Astfel, în fabrica din Ploiești, Bergenbier eficientizează în mod continuu consumul de utilități (apă, energie electrică, abur, CO2) și crește procentul de valorificare a deșeurilor, concentrându-se pe micșorarea amprentei de carbon. Din 2019, fabrica Bergenbier din Ploiești a revalorificat energetic și prin reciclare cantitatea de deșeu menajer în proporție de 100%. De asemenea, odată cu anul 2022, întreaga cantitate de electricitate achiziționată și folosită în fabrică este în totalitate energie verde.

Proiectele de sustenabilitate Bergenbier S.A. sunt îndreptate către trei direcții principale: oameni responsabili, grija față de planetă în ceea ce privește resursele de apă, clima și packaging, precum și consumul responsabil de alcool. Mai multe informații și pe prieteniresponsabili.ro

 

 

 

**

Despre Bergenbier S.A.

Parte a grupului Molson Coors Beverage Company, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională.  Prin fiecare lucru pe care îl facem, încântăm băutorii de bere din România. De aceea, Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Fiecare bere produsă lasă o urmă, iar aceasta ajută compania să creeze un viitor sustenabil. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Fresh, Praha, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu– compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark și Granat, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum, berea albă germană nefiltrată Frazinskaner și Fresh,  cel mai nou mix de bere cu suc de fructe.

 

Despre Molson Coors

De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieții. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată. În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru și multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei și de a lăsa o amprentă pozitivă asupra angajaților noștri, consumatorilor, comunităților și mediului se reflectă în Our Beer Print și în obiectivele noastre de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitați molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.

 

Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm contactaţi stefania.batrinca@molsoncoors.com  sau roxana.glont@publicadvisors.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here