REWE Romania mizeaza in acest an pe magazine mai multe si servicii imbunatatite

0
105

REWE Romania, compania care detine lanturile de magazine Penny Market si XXL Mega Discount, isi propune ca in 2013 sa realizeze cea mai ampla investitie in dezvoltare din ultimii ani.

Magazinele au un nou concept, ce garanteaza avantaje precum calitatea si prospetimea produselor, eficienta la cumparaturi si cele mai competitive preturi.

In 2012, reteaua Penny Market a inregistrat o cifra de afaceri de aproape 2 miliarde de lei, ceea ce a adus companiei o crestere de 10.53% fata de anul precedent. In prezent, reteaua REWE este alcatuita din 137 de magazine Penny Market si 7 magazine XXL Mega Discount.

Anul 2013 marcheaza cea mai puternica investitie din partea REWE Romania in dezvoltarea celor doua retele de magazine, atat prin deschiderea de noi unitati, cat si prin extinderea procesului de modernizare la un numar mai mare de magazine. Obiectivele REWE Romania pentru 2013-2014 prevad deschiderea a 20 de noi unitati Penny Market in fiecare an, cumuland o investitie in dezvoltare de peste 100 de milioane de euro in cei doi ani. Suma va fi alocata in primul rand noilor magazine inaugurate, dar un procent important va fi destinat imbunatatirii retelei actuale.

Magazinele Penny Market si XXL Mega Discount, in proces de modernizare

Prin cele doua retele de magazine, REWE Romania ofera solutii optime pentru orice tip de cumparaturi: prospetime si eficienta in magazinele Penny Market, alaturi de oferta completa, pentru intreaga familie, a magazinelor XXL Mega Discount.

La inceputul acestui an, Penny Market a fost repozitionat, desavarsind astfel un proces amplu de modernizare, initiat in 2012. Alaturi de beneficiul preturilor mici, reteaua Penny Market ofera un sortiment echilibrat intre produsele autohtone, de la producatorii locali, si produse internationale la preturi foarte avantajoase. Alimentele produse in Romania reprezinta acum peste 60% din gama de produse alimentare comercializate de Penny Market.

Printre imbunatatirile aduse magazinelor se numara deschiderea unui raion de brutarie cu produse proaspete, prezent in peste 70% din magazinele din retea. Obiectivele pentru 2013 prevad dotarea integrala a retelei Penny Market cu brutarie proprie si deschiderea unei macelarii in cel putin 20 de unitati.

Relansata la inceputul lui 2013 sub un nou nume, reteaua XXL Mega Discount a parcurs, de asemenea, un amplu proces de reamenajare si modernizare, menit sa ofere clientilor o experienta mai placuta la cumparaturi, servicii de calitate, cele mai avantajoase preturi si un personal bine pregatit. Magazinele ofera patru importante garantii, care promit o experienta ireprosabila la cumparaturi: garantia prospetimii, a calitatii, a rapiditatii la casa de marcat si garantia celui mai mic pret.

In 2013, REWE Romania continua procesul de modernizare in cele doua retele de magazine, cu imbunatatiri in ceea ce priveste: diversitatea categoriilor de produse si organizarea spatiala a acestora in magazine, pretul produselor, promotiile oferite, conceptul de comunicare, orele de functionare ale magazinelor, locatia si dimensiunea acestora, serviciile oferite si personalul calificat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here