HORNBACH ofera traininguri specifice pentru cei 100 de angajati din noul magazin din Sibiu

0
22

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, va inaugura, in aceasta toamna, cel de-al saselea magazin din retea, la Sibiu, in cadrul caruia cele 100 de persoane deja angajate vor beneficia de traininguri specifice.

„scolarizarile pentru personalul magazinului din Sibiu sunt, in acest moment, in plina desfasurare si vizam ca toti cei 100 de angajati sa deprinda, pana la deschidere, toate abilitatile de care au nevoie pentru a satisface nevoile clientilor”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach Romania.

Recrutarea angajatilor unui nou magazin ce urmeaza a se deschide, cum este cazul celui din Sibiu, se initiaza prin intermediul mijloacelor media, cum ar fi anunturile pe site-urile de job-uri, in ziare, prin intermediul bannerelor sau pe site-ul companiei, www.hornbach.ro.

insa, inainte de a deschide un nou magazin, se realizeaza o comunicare interna prin care angajatii sunt informati ca isi pot depune cerere de transfer sau chiar candidatura pentru a promova pe o alta functie in noua locatie. De altfel, acesta este si cazul Directorului de Magazin din locatia din Sibiu, János Máté. Acesta a fost, pana in acest moment, director adjunct in magazinul nostru din Brasov”, a mai spus reprezentantul companiei.

Criteriile de selectie a noilor angajati

Potrivit reprezentantului companiei, principalul criteriu care sta la baza alegerii candidatilor care sa treaca prin intregul proces de recrutare al Hornbach este motivatia pentru care isi doresc sa lucreze in companie.

„Procesul de recrutare in cadrul companiei noastre este unul complex deoarece ne dorim sa gasim candidatii care sa se potriveasca cel mai bine tipologiei de angajat Hornbach. Astfel, ne dorim sa avem angajati care sa fie mereu dornici sa afle lucruri noi, comunicativi, deschisi, proactivi, implicati, corecti si, mai ales, motivati sa se dezvolte profesional”, a mai spus Mugurel – Horia Rusu.

Astfel, fiecare candidat al carui CV a fost selectat trece prin doua sau chiar trei interviuri, in functie de pozitia pentru care aplica. in cadrul interviurilor, responsabilii de recrutare doresc sa vada daca persoana se pliaza pe filosofia Hornbach, daca are capacitatea de a fi orientat catre client si pe care dintre departamentele din cadrul magazinului s-ar plia cel mai bine.

Hornbach este o companie care ofera in mod egal o sansa tuturor, fie ca abia au terminat studiile si nu au avut ocazia sa capete experienta, fie ca se apropie de varsta pensionarii, dar isi doresc inca sa munceasca”, a mai spus Directorul General al Hornbach Romania.

Traininguri specifice pentru toti angajatii

Potrivit studiilor interne, magazinele Hornbach se afla pe prima pozitie in preferintele clientilor atunci cand vine vorba de raport calitate – pret, produse calitative si, mai ales, consiliere profesionala. Astfel, personalul calificat este un atuu foarte important al magazinelor si, pentru a raspunde nevoilor clientilor, Hornbach sustine programe de scolarizari pentru orice nou angajat, acest lucru desfasurandu-se in prezent si pentru locatia din Sibiu.

„Nu dorim ca angajatii nostri sa ajunga in magazin fara a cunoaste foarte bine produsele si serviciile noastre, dar mai ales care sunt atributiile lor si cum trebuie sa consilieze corect un client. Astfel, am investit si vom continua sa investim in traininguri diverse, de la cele de initiere, pana la cele specifice, pentru noii angajati din Sibiu si nu numai”, a completat Mugurel-Horia Rusu.

Astfel, toti angajatii beneficiaza de training-uri standard, precum cele in domeniul vanzarii si cele privind procesele specifice Hornbach, dar si de scolarizari in anumite domenii. Printre aceste se numara cele pentru raionul de acvaristica sau gradina, cursuri pentru obtinerea autorizatiei de conducere a motostivuitorului, scolarizari cu furnizorii de produse, calificari in domeniul comercializarii produselor marca proprie si cursuri cu privire la programul intern de gestionare a marfii si de incasare.

Fiecare saptamana de scolarizare parcursa se finalizeaza cu o testare prin intermediul careia se verifica nivelul de cunostinte acumulate, stabilindu-se astfel unde ar mai fi loc de imbunatatire si clarificandu-se neclaritatile.

Cursurile sunt realizate atat de formatori interni, cat si externi. in plus, exista si echipe de angajati din alte magazine, care au deja experienta la Hornbach, sunt recunoscuti pentru volumul de cunostinte de specialitate pe care l-au acumulat, detin abilitati practice de a-i putea invata si pe altii si de a transmite mai departe cunostintele pe care le detin. Acesti colegi ofera noilor angajati sprijin si ii coordoneaza in procesul de invatare si integrare”, a incheiat reprezentantul companiei. 

LĂSAȚI UN MESAJ