Leroy Merlin: Românii investesc în locuințe, jumătate dintre cei care au cumpărat materiale de construcții în ultimul an intenționează să-și renoveze casele

0
334

Planurile de renovare sau construcție ocupă un loc important pe agenda românilor. Potrivit celui mai recent studiu realizat de Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, peste 50% dintre cei care au achiziționat materiale de construcții în ultimul an le-au folosit pentru a-și renova interiorul locuinței. Cercetarea a vizat comportamentele de consum în această categorie, iar concluziile arată că principalul motiv care stă la baza acestor intenții este dorința de a-și îmbunătăți confortul personal, urmat de necesitatea unor reparații esențiale în locuință.

Studiul, realizat împreună cu iSense Solutions pe un eșantion de peste 700 de persoane care au achiziționat materiale de construcții în ultimele 12 luni, arată că 57% dintre respondenți plănuiesc renovări interioare, iar 45% vor să înceapă lucrări la exteriorul locuinței. În același timp, 43% menționează reparațiile minore printre planurile imediate, iar 31% au în vedere construcția unor anexe, precum foișoare sau garaje. Doar 19% spun că vor să își construiască o casă de la zero, sau să își extindă locuința actuală.

În ceea ce privește bugetele alocate acestor lucrări, o treime dintre români intenționează să investească sub 5.000 de lei, iar alți 25% se încadrează într-un buget cuprins între 5.000 și 7.000 de lei. Există și respondenți care estimează costuri mai ridicate – aproximativ 20% se așteaptă să cheltuiască între 7.000 și 11.000 de lei, în timp ce 8% declară bugete între 11.000 și 15.000 de lei. Aproximativ 13% se pregătesc pentru investiții mai mari, de peste 15.000 de lei.

Analizând tipologia produselor achiziționate în ultimul an, reiese că românii optează cel mai frecvent pentru materiale de bază precum cimentul, mortarul, șapele și tencuielile. Acestea sunt urmate de adezivi, care se numără și ei printre cele mai căutate produse. Lemnul și cheresteaua pentru construcții, zidăria, fierul pentru construcții și aditivii pentru betoane și mortare ocupă locuri importante în preferințele cumpărătorilor. De asemenea, un interes semnificativ se observă și pentru materiale precum termoizolațiile, utilajele de construcții, hidroizolațiile și acoperișurile, acestea completând lista celor mai achizitionate produse din domeniul construcțiilor.

„Rezultatele studiului confirmă ceea ce vedem în fiecare zi în magazinele noastre: românii sunt tot mai implicați în proiectele lor de renovare, fie că sunt mici reparații sau transformări de amploare. Ne bucurăm că putem contribui la realizarea acestor planuri prin soluții adaptate, prin politica noastră de preț – prețuri mici în fiecare zi, și consiliere specializată. Misiunea noastră este să fim un partener real pentru fiecare client care vrea să construiască, să repare sau să creeze un spațiu în care se simte cu adevărat acasă și să oferim produse de calitate la prețuri mici în fiecare zi”, a declarat Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România.

Pentru a susține nevoile consumatorilor, atât în ceea ce privește materialele de construcție, cât și servicii și soluții menite să ușurează experiența de cumpărare, Leroy Merlin a lansat o  campanie de comunicare dedicată segmentului materiale de construcții și zonei Drive-In. Acesta aduce în prim plan atât gama extinsă de produse, cât și accesul rapid și ușor la achiziție, direct din zona dedicată. Sub sloganul “Prețurile mici dau trendul în construcții, în fiecare zi”, campania, dezvoltată în colaborare cu agenția DDB România, se desfășoară în luna iunie pe un mix media care include TV, radio, OOH, digital și în magazine. Această inițiativă face parte din angajamentul continuu Leroy Merlin de a îmbunătăți experiența de cumpărare și de a răspunde la nevoile consumatorilor.

Pornind de la realitatea că mulți români se inspiră din esteticile nordice, est-europene sau americane atunci când construiesc sau amenajează, platforma de comunicare Leroy Merlin ”Trendul prețurilor mici” propune o nouă abordare: fericirea acasă nu se construiește pe conformitate estetică, ci pe autenticitate. Totodată într-un context în care inflația a amânat planuri de renovare sau construcție, prețurile accesibile devin atât un avantaj economic, cât și un facilitator al expresiei personale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here