Unde se afla terenul cumparat de IKEA pentru al doilea magazin din Romania?

0
13

IKEA a cumparat, vineri, terenul destinat construirii celui de-al doilea magazin din Romania, tot in Bucuresti, in zona bulevardului Pallady din sectorul 3, informeaza Mediafax.

Terenul are o suprafata de aproximativ 13,7 hectare si este situat in Bucuresti, sectorul 3, pe Bulevardul Pallady, nr 57.

„in mai multe orase mari din Romania exista potential ridicat pentru a deschide magazine IKEA. in acelasi timp, magazinul existent in Bucuresti primeste in prezent un numar foarte mare de vizitatori, ceea ce poate afecta uneori perceptia lor asupra experientei din timpul cumparaturilor sau este prea departe de unii locuitori din Bucuresti, care aleg sa nu ne mai viziteze din acest motiv. De aceea, am decis sa deschidem al doilea magazin tot in Bucuresti, intr-o zona care ofera acces mai larg catre reteaua de transport in comun bucurestenilor din zonele mai indepartate. Bineinteles ca nu ne vom opri aici. Gasirea celui mai potrivit teren in alte localitati ramane pe lista noastra de prioritati”, a declarat intr-un comunicat Cornel Oprisan, retail manager IKEA Romania.

Valoarea achizitiei este confidentiala, potrivit comunicatului.

Primul magazin IKEA a fost deschis in 2007 in nordul Bucurestiului, in Baneasa, fiind construit „de la zero”.

Ulterior, pe piata au aparut diverse anunturi privind proiectele de extindere ale companiei. in 2013, de exemplu, fondul britanic de investitii European Convergence Development Company, actionar al Era Shopping Park Iasi, anunta ca IKEA negociaza cu proprietarii centrului comercial deschiderea unui magazin in cadrul parcului de retail.

Magazinul din Baneasa a inregistrat vanzari de 468,4 milioane lei (106 milioane euro) in anul de catalog 2014, 1 septembrie 2013 – 31 august 2014, in crestere cu 6,45% fata de anul anterior.

Magazinul a fost vizitat de 3,232 milioane persoane in perioada analizata, cu 30.820 mai multe fata de anul precedent, acestea achizitionand 13,2 milioane de produse. Dintre acestea, 60% au fost obiecte de mobilier, iar 40% accesorii si decoratiuni.

La nivel mondial, retailerul suedez are peste 350 de magazine.

LĂSAȚI UN MESAJ