SLABESTI RAPID SI SANATOS!

0
151

slimnaturallywithoutdiettips

Slabirea si mentinerea in forma nu este un proces rapid sau usor, dar cu un meniu de slabit sanatos, bine pus la punct, poti avea un avantaj in plus. Iata cateva optiuni pentru fiecare masa a zilei!

Slabirea si mentinerea in forma nu este un proces rapid sau usor, dar cu unmeniu de slabit sanatos, bine pus la punct, poti avea un avantaj in plus. Iata cateva optiuni pentru fiecare masa a zilei!

Optiuni pentru micul dejun

Vrei sa incepi ziua bine? Un mic dejun sanatos este primul pas important al zilei. Iata doua optiuni delicioase, satioase si sanatoase!

Orz cu banane

Ai nevoie de: cateva linguri de orz perlat (poti sa folosesti si fulgi de orz), o banana, o lingura de miez de floarea-soarelui, o lingurita de miere.

Preparare: orzul perlat trebuie fiert si scurs bine de apa. Peste el se adauga banana taiata, se presara miez de floarea-soarelui si putina miere.

Sandwich cu salata de oua

Chiar daca esti grabita, nu inseamna ca trebuie sa sari peste micul dejun, ci sa alegi retete care se prepara rapid.

Ai nevoie de: doua oua fierte bine, doua lingurite de iaurt degresat, putin curry, un praf de sare, doua felii de paine de secara (usor prajite), spanac sau salata verde.

Preparare: fierbe ouale de seara, astfel dimineata doar le vei taia in cubulete mici. Adauga peste ele iaurtul, sare si curry dupa gust. Amesteca bine compozitia. Pune spanacul sau salata verde pe feliile de paine, intinde salata de oua si acopera cu cealalta felie de paine.

Exemple de gustari pentru slabit sau deserturi delicioase

Faptul ca vrei sa slabesti nu inseamna ca trebuie sa renunti la micile placeri ale vietii, ci sa optezi pentru unele sanatoase.

Deliciu de fructe

Ai nevoie de: un grapefruit, o banana, o lingurita de frunze de menta proaspete, o lingurita de miere.

Preparare: pregateste fructele, taie menta marunt si adauga si mierea. Amesteca bine si savureaza.

Parfait de fructe

Ai nevoie de: iaurt degresat, mix de fructe (la alegere), cateva linguri de cereale de orez, doua lingurite de migdale maruntite, o lingurita de seminte de in, o lingurita de miere.

Preparare: pune jumatate din iaurt, fructe, cereale, seminte si miere intr-un bol. Repeta procesul si cu cealalta jumatate a ingredientelor.

Meniu de slabit sanatos: pranz

Dintr-un meniu sanatos pentru slabit nu trebuie sa lipseasca salatele, pestele si preparatele pregatite la aburi. Asadar, gateste multe retete de acest tip.

Salata de ton

Ai nevoie de: o conserva de ton in suc propriu, doua lingurite de otet balsamic, o telina mica, doua-trei frunze de salata verde, o mandarina.

Tot ce trebuie sa faci este sa amesteci toate ingredientele.

Salata greceasca dietetica

Ai nevoie de: cateva frunze de salata verde, 6 masline negre (fara samburi), 3 linguri de branza feta (taiata cubulete), un castravete, 120 g de boabe de fasole, sucul de la o jumatate de lamaie, o lingurita de ulei de masline.

Amesteca toate ingredientele si savureaza un pranz sanatos.

Idei pentru cina: meniu de slabit sanatos

Un meniu de slabit sanatos include intotdeauna o cina usoara, aromata si gustoasa.

Somon cu salsa de ananas

Ai nevoie de: 4 bucati de file de somon, o ceasca de ananas maruntit, o ceapa rosie, doua lingurite de coriandru, o lingura de otet, sare si piper dupa gust.

Preparare: Presara sare peste somon si pregateste-l pe grill. Amesteca celelalte ingrediente, pentru a obtine un sos salsa. Dupa ce somonul s-a facut, serveste-l alaturi de combinatia delicioasa pregatita mai devreme.

Salata de varza kale

Ai nevoie de: un grapefruit, o ceapa rosie mica, putin suc de lamaie, cateva linguri de iaurt degresat, doua lingurite de ulei de masline, frunze de varza kale, doua lingurite de alune maruntite, sare si piper dupa gust.

Amesteca toate ingredientele bine si serveste o cina usoara si hranitoare, perfecta dupa o zi obositoare.

Indiferent de optiunile pe care le iei in considerare, tine cont ca un meniu de slabit sanatos trebuie sa includa cele trei mese principale ale zilei si una sau doua gustari sanatoase. Bon appetit!

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ