Schimbari la Pizza Dominium: Rebranding si o crestere de 20% a business-ului in 2016

0
117

Gusto Dominium, unul dintre lanturile de resturante de origine poloneza prezente pe piata locala, anunta rebrandingul tuturor locatiilor si schimbarea denumirii din Pizza Dominium, mizand, in acelasi timp, pe un avans cu 20% al business-ului in acest an.

„Dupa o istorie de cca. 10 pe piata locala, ne-am dorit o repozitionare si am decis rebrandingul tuturor celor sapte locatii pe care le detinem. Astfel, incepand din acest an, toate restaurantele noastre se numesc Gusto Dominium, odata cu acest lucru fiind realizate si modificari in ceea ce priveste amenajarea locatiilor si transformarea lor in restaurante de tip trattoria”, a declarat Daniel Grigorescu, Director General Gusto Dominium.

Potrivit afirmatiilor sale, un alt motiv care a stat la baza rebrandingului a fost faptul ca foarte multi dintre clientii si potentialii clienti identificau locatiile cu o pizzerie, desi meniul cuprindea si produse de bucatarie. Odata cu aceasta shimbare, Gusto Dominium vizeaza o noua categorie de clienti, oferind peste 60 produse in meniu, din toate categoriile (pizza, salate, produse de bucatarie internationala, deserturi).

„in acest moment, rebrandingul a fost deja incheiat in majoritatea locatiilor, urmand ca cea din Militari Shopping Center din Capitala sa fie realizata in decursul lunii martie, iar in Ploiesti sa fie definitivata in urmatoarele doua luni”, a mai adaugat Daniel Grigorescu.

Planurile de business ale Gusto Dominium in 2016

Potrivit afirmatiilor Directorului General, rebrandingul va aduce cu sine si o crestere a business-ului cu cca. 20% in acest an. Astfel, daca in 2015 compania a raportat afaceri de 2 milioane de euro, in acest an valoarea incasarilor poate ajunge la cca. 2,4 milioane de euro.

„Un impact deosebit in cresterea cifrei de afaceri il va avea si deschiderea unei locatii in Bucuresti, planificata pentru luna mai a acestui an. De asemenea, pentru 2016 mizam pe inaugurarea a inca doua noi restaurante Gusto Dominium, odata cu identificarea celor mai bune locatii in centrele comerciale din Capitala si din tara”, a mai spus Daniel Grigorescu.

in acest moment, Gusto Dominium detine pe piata locala 7 locatii dintre care 6 in Bucuresti (AFI Palace Cotroceni, Militari Shopping Center, Mega Mall, Obor, Titan, Piata Unirii) si unul in Ploiesti (AFI Palace Ploiesti). Dintre acestea, cele situate in centrele comerciale dispun de un flux de clienti mai mare si, astfel, de incasari mai ridicate comparativ cu cele stradale.

„Balanta intre locatiile stradale si cele din mall-uri se echilibreaza doar pe perioada verii, cand cele care nu se afla in centre comerciale atrag un numar mai mare de clienti datorita teraselor generoase”, a incheiat reprezentantul companiei.

LĂSAȚI UN MESAJ