REYNAERS: Ce contează cel mai mult în livrarea sistemelor de tâmplărie pentru proiectele imobiliare externe

0
683

Bucureşti, 12 septembrie 201daniel-popa-country-manager-reynaers-romania6    Potrivit Reynaers Aluminium România, unul dintre liderii europeni pe segmentul soluţiilor de aluminiu pentru sectorul de construcţii, fabricanţii români de tâmplărie au în prezent o oportunitate extraordinară de a ieşi cu produsele pe pieţele UE, de care trebuie să profite din plin. Astfel, aceştia trebuie să se asigure că nivelului de calitate al execuţiei este conform cu standardele impuse de organismele europene.

 

Majoritatea clienţilor Reynaers pe plan local este reprezentată de firmele de tâmplărie, o categorie aflată în plină dezvoltare, pe fondul accesărilor tot mai multor proiecte în afara ţării. Astfel, la nivelul anului trecut, 30% din vânzările Reynaers au ajuns la export. De aceea, în calitate de furnizor de sisteme pentru tâmplărie, compania s-a concentrat pe împărtăşirea know how-ului său în domeniu, prin sesiuni de training, control pe şantier şi urmărirea rezultatelor partenerilor.

“Este esenţial ca orice furnizor de materiale care urmează să fie integrate într-un produs finit să ofere acest tip de suport. Controlul pe şantier şi urmărirea tuturor etapelor de execuţie face parte din strategia Reynaers pe termen lung. Astfel, pe lângă livrarea materiei prime de cea mai buna calitate, ne asiguram că şi produsul finit este realizat în condiţiile cerute de standardele europene”, a declarat Daniel Popa, Country Manager Reynaers România.

 

Potrivit acestuia, un astfel de suport are un impact semnificativ în evoluţia producătorilor şi în pregătirea acestora pentru exportul produselor. Astfel, pentru ca şi mai multe companii din domeniu să se poată dezvolta în afara graniţelor ţării, reprezentantul Reynaers recomandă ca acestea să pună accent pe calitatea lucrărilor şi pe informarea privind standardele UE în domeniu cu aplicare specifică pentru ţările respective. Doar cu această bază, comenzile din exterior vor ajunge să contribuie semnificativ la creşterea sustenabilă a business-urilor.

 

”Firmele de tâmplărie ar putea foarte uşor să valorifice experienţa acumulată pe plan local, extinzându-se pe pieţele europene, extrem de active în această perioadă, în care sectorul construcţiilor cunoaşte un reviriment sustenabil. Pentru a păşi cu dreptul ca furnizori de top pentru marile proiecte imobiliare în UE, performând de la început, acestea trebuie să se informeze înainte foarte bine asupra cerinţelor şi nivelului necesar pentru a trece peste controalele de execuţie şi montaj realizate de organismele acreditate din ţările respective”, explică Daniel Popa.

 

Conform datelor Reynaers, tot mai multe firme de pe plan local depun eforturi pentru a ridica standardele de calitate a lucrărilor, fiind dispuse să parcurgă din timp şi documentaţia europeană aferentă. Ca rezultat, vânzările Reynaers care se concretizează în exporturi sunt în creştere, livrările internaţionale fiind realizate de către firme de tâmplărie din România care contractează, ca subantreprenori, partea de faţade, respectiv tâmplărie.

 

”Practic, firmele care cumpără sisteme de aluminiu de la Reynaers, le prelucrează în ţară exportând mai departe produsul finit (uşi, ferestre, faţade cortină). Tot acest proces va decurge foarte simplu dacă produsele îndeplinesc cerinţele de calitate. În acest sens, firmele de tâmplărie care accesează proiecte peste hotare găsesc în Reynaers partenerul potrivit”, a mai spus reprezentantul companiei.

 

# # #

 

 

 

 

Despre Reynaers România

 

Cu sediul central în Duffel, Belgia, Reynaers Aluminium este unul din liderii europeni specializaţi în dezvoltarea soluţiilor durabile de aluminiu pentru uşi, ferestre, pereţi cortină, sisteme glisante, parasolare şi sere. Infiinţată în anul 1965, compania Reynaers are peste 1.500 de angajaţi în 37 de ţări din întreaga lume şi exportă în peste 60 de ţări de pe 5 continente.

 

Prezenţă pe piaţa locală încă din 2006, Reynaers Aluminium România a cunoscut o creştere rapidă pe piaţa de profil, produsele adresându-se proiectelor rezidenţiale, comerciale, office sau industriale. În 2015 compania a raportat, pe plan local, un business de 7 milioane de euro.

 

Printre lucrările de referinţă ale companiei se numără Afi Park, Metropol Offices, Oregon Park, Braşov Business Park, Promenada Mall sau Aeroportul Henri Coanda.

 

# # #

 

LĂSAȚI UN MESAJ