RetailRate, un nou program de coaching pentru brandurile din Romania

0
745

Reveal Marketing Research a dezvoltat in colaborare cu Smart Corporation Group (SCG) un program de coaching inovativ, ce se adreseaza brandurilor din Romania. Vrei sa cresti vanzarile companiei, vrei sa afli daca este benefic sa intri pe o anumita nisa de piata, cum tratezi retailul traditional, dar pe cel modern? Sunt intrebari la care RetailRate poate sa raspunda.

RetailRate este o analiza integrata, realizata la nivel national, a tututor factorilor care influenteaza retailul, un studiu complex, ce incorporeaza strategie, instrumente de cercetare calitative, cantitative, exploratorii dar si analiza de documente.

Cu o expertiza consistenta in domeniu, Smart Corporation Group (SCG) gestioneaza partea de strategie a brandului, adresand intrebarile potrivite, pentru a identifica problemele si a contura apoi obiectivele si planul specific pentru a le atinge. Programul presupune stabilirea unei strategii specifice, pentru fiecare brand in parte, in functie de pozitia sa actuala pe piata si rezultatele la care doreste sa ajunga. Astfel, contactul cu piata de retail va fi realizat de catre un observator obiectiv, independent, garantand astfel date corecte.

“Pentru inceput, trebuie sa stim foarte clar pozitia brandului respectiv pe piata, dar mai ales pozitia la care doreste sa acceada. in functie de aceste informatii, vom elabora un plan strategic complex, care sa eludeze punctele nevralgice existente. Traversam o perioada economica in care este nevoie ca masurile aplicate sa urmeze linia unui plan bine stabilit, iar expertiza noastra, acumulata in ani de consiliere pentru branduri de renume, isi va spune cuvantul”, a declarat Claudiu Popa, general manager Smart Corporation Group.

Reveal Marketing Research se va ocupa de partea de cercetare de piata, realizand conturarea profilului retailului romanesc dar si evolutia acestuia. Mecanismul de cercetare presupune inventarierea tuturor jucatorilor de retail de pe piata, identificarea caracteristicilor economice si sociale ce influenteaza evolutia si dezvoltarea retailului, determinarea potentialului pietei si ritmului de crestere prezent, profilul consumatorilor si gradul de penetrare al principalilor jucatori de pe piata, pentru fiecare segment de retail. Consumatorul este si el supus analizei, din punctual de vedere al profilului, strategiilor de cumparare, evolutia acestora, obisnuinte de consum, putere de cumparare.

Studiul analizeaza si tendinte si perceptii asupra pietei de desfacere: intentiile viitoare ale retailerilor, atitudinile fata de partenerii de business ale acestora – experiente pozitive/negative, precum si perceptii asupra brandurilor.

“Realizarea unui profil al retailului romanesc si a tuturor jucatorilor de pe piata este un tablou care poate sa ofere adevarate revelatii unui brand care se gaseste in impas sau care doreste sa se impuna. RetailRate este un instrument complex, o premiera pentru piata din Romania, iar Reveal Marketing Research vine cu un know-how in cercetarea de piata acumulat in perioade economice sensibile, asa cum este si perioada pe care o traversam acum. Este nevoie de gama completa de departamente ce pot fi implicate in mod profesionist intr-un amplu proiect de cercetare, asa cum este RetailRate, iar noi dispunem de toate acestea”, Compania dispune de expertiza intr-o gama extinsa de domenii si pietea declarat Marius Luican, general manager Reveal Marketing Research.

Reveal Marketing Research este o agentie de cercetare full-service, membra a ESOMAR, care realizeaza o gama completa de studii de piata calitative si cantitative, adaptate atat cerintelor clientilor cat si pietelor acestora.

Reveal Marketing Research dispune de propriul sau Call-Center in-house (pentru punerea in practica cu rapiditate si eficienta a metodelor cantitative si a unei game extinse de proiecte inbound si outbound: direct marketing, hot-line, vanzari s.a., si sali pentru focus grupuri, echipate cu tehnologie de ultima ora, inclusiv solutii de viewing (care permit explorarea in amanunt a laturii calitative a fenomenelor de piata).

Smart Corporation Group (SCG) este un grup de companii de publicitate care integreaza activitati de productie, creatie, comunicare, PR, direct marketing, trade marketing, strategie si consultanta de marketing, prima companie luind fiinta in 1999. Portofoliul companiei cuprinde proiecte realizate de-a lungul timpului pentru branduri locale sau internationale: Dr. Oetker, Angelli, Unilever, Metro, Real, Baneasa Shopping City, Sony Ericsson, Murfatlar, Angst, Price Waterhouse Cooper, Manpower, Bearingpoint, Velpitar, Cosmote, Vichy, Asirom, Coca-Cola, World Vision, Aldis.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here