Ponta: Basescu vrea o presa obedienta. Oricine critica trebuie sanctionat

0
674
ponta

pontaPresedintele PSD si-a exprimat solidaritatea fata de jurnalisti supusi unei actiuni juridico-politice, chiar si fata de Dan Diaconescu. Ponta mai spune ca „lupta impotriva coruptiei sa inceapa cu Videanu, Berceanu, Blaga”.

Presedintele PSD, Victor Ponta, considera ca „impozitarea drepturilor de autor este un pas pentru ca mass-media, pe aceasta cale, sa fie incorsetata si atacata de catre puterea actuala”. Ponta a mai afirmat ca social-democratii sunt „solidari cu orice fel de jurnalist care este supus unei actiuni juridico-politice, indiferent ca este vorba despre Dan Diaconescu sau altcineva”.

„Coruptia din Romania si lupta impotriva coruptiei sa inceapa cu domnul Videanu, cu domnul Berceanu, cu domnul Blaga, cu toti ceilalti pe care dvs. ii prezentati zi de zi, si nu cu jurnalistii. Fiecare daca incalca legea trebuie sa plateasca. Ca sa folosesti arestarea preventiva trebuie intradevar sa existe un pericol pentru ordinea publica, nu cred ca un jurnalist prezinta pericol pentru ordinea publica indiferent cum il cheama. Cred ca, alaturi de atacul fiscal impotriva presei, sechestrul pus pe bunurile unui trust de presa, este cee ce s-a dorit presedintele. Traian Basescu si-a dorit intotdeauna o presa obedienta, care sa laude realizarile conducatorului suprem si ale partidului. Oricine altcineva care indrazneste sa fie altfel, trebuie sa fie sanctiont prin oricare din metode, fie prin dosare penale, fie prin modificari fiscale, fie prin toate tipurile de controale”.

In Strategia Nationala de Aparare inaintata de seful statului Parlamentului, „fenomenul campaniilor de presa la comanda cu scopul de a denigra institutii ale statului, prin raspandirea de informatii false despre activitatea acestora” este considerat una dintre vulnerabilitatile Romaniei. (Mediafax)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here