Platformele de marketing afiliat pentru vanzarea de vinuri

0
988

Profitshare.ro, 2parale.ro (dar resursele disponibile pe internet sunt, probabil, mult mai vaste). Ce pot face bun pentru afacerea ta aceste „platforme de afiliere“? Vanzari. Sa luam cazul unui magazin online de vinuri, bauturi & accesorii. De pilda www.wineandcompany.ro: „Nimic nu bate interesul comun pe care jucatorii din afiliere il au: conversiile. Mai multe conversii inseamna mai multe vanzari – un model de business foarte eficient”, spune managerul Razvan Ionescu pe platforma www.profitshare.ro.

Concret, o astfel de platforma reuneste trei interese comune: advertiserii, care isi pot comunica ofertele magazinelor online proprii folosind traficul altor site-uri (afiliatii), contra unui comision raportat strict la vanzari, si pe cealalta parte clientii, cumparatorii, care gasesc mult mai usor produsele de care au nevoie. Sistemele de afiliere sunt cu atat mai valoroase cu cat sunt perfect masurabile, nu au alte costuri ascunse in afara comisioanelor acordate pentru vanzari reale si, mai ales, permit diseminarea informatiilor printr-o retea mult mai vasta decat ar avea-o la indemana proprietarii de magazine, singuri. Fireste, doar timpul va arata cat de mult se poate extinde succesul unor astfel de afilieri si care sunt acele platforme care performeaza, insa e cert ca aceste sisteme sunt cele mai dezvoltate unelte create pana acum pentru a accelera vanzarile in mediul online. Sigur ca, momentan, cifrele individuale de vanzari raportate la produsele vinicole nu sunt uluitoare. Insa nu trebuie neglijat ce se poate intampla in cativa ani. In definitiv, nici internetul insusi nu parea mare lucru in urma cu 20 de ani, iar astazi nu mai putem trai fara el. (vinul.ro)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here