Libra Internet Bank anunta al patrulea an de profit si cresterea activelor cu peste 50% in 2013

0
143

Conform rezultatelor financiare auditate pentru exercitiul financiar 2013, Libra Internet Bank si-a continuat evolutia. La 31 decembrie 2013, banca se situa pe pozitia cu numarul 28 in sistemul bancar din Romania, in urcare 4 locuri fata de sfarsitul anului 2012.

Fata de 31 decembrie 2012, activele Libra Internet Bank au crescut cu 54,7%, soldul creditelor acordate a ajuns la valoarea de 877 milioane de lei, in timp ce rata creditelor neperformante a scazut in continuare, pana la 15,6%, ca urmare a unui control eficient al riscului de credit si a politicii de creditare definite in anii anteriori.

„2013 a fost cu siguranta cel mai bun an al Libra Internet Bank”, apreciaza Presedintele bancii, Emil Bituleanu. „Ne-am atins tintele de profitabilitate, am scazut rata creditelor neperformante sub media sistemului bancar si am obtinut un rezultat net de peste 9 milioane de lei. Sunt rezultate care ne fac sa privim cu multa incredere anul 2014, in care vom creste in continuare, in cele mai sigure conditii.”

Strategia de crestere a bancii s-a bazat pe controlul cheltuielilor, deciziile prudente si o politica de piata echilibrata.

In paralel, au fost sustinute eforturile de dezvoltare si inovatie tehnologica, astfel incat anul 2013 a marcat cresterea si recunoasterea bancii pe piata serviciilor de online banking. Au fost lansate noua versiune a platformei Libra Internet Banking si aplicatia Libra Mobile Banking, remarcate si premiate de industria de profil pentru experienta de utilizare si dinamica tranzactiilor realizate.

In plus, banca si-a extins in continuare portofoliul cu noi categorii de produse destinate agricultorilor, carora le-a dedicat si o sucursala nou-deschisa, la Braila. Reteaua de sucursale a crescut si in Capitala, cu o noua unitate deschisa cu prioritate pentru clientii Large Corporate si una dedicata companiilor chineze, in complexul Dragonul Rosu.

Pentru 2014, Libra Internet Bank a bugetat o crestere de peste 30% a activului net, prin continuarea eforturilor pe segmentele traditionale de clienti, dar si in zona de tehnologie. „Vom fi in continuare inovatori si rapizi in reactie, deoarece clientii nostri apreciaza aceasta abordare din partea noastra.” , a mai declarat Emil Bituleanu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here