GENESYS Systems a simplificat operatiunile de raportare in cadrul companiei Xerox Romania cu ajutorul unei aplicatii software custom

0
663

15 Septembrie 2010, Bucuresti – GENESYS Systems a dezvoltat si implementat, in cadrul companiei XEROX Romania, o aplicatie software de raportare. Xerox Romania este subsidiara a Xerox Corp., lider mondial in managementul documentelor.

 Xerox dezvolta si comercializeaza la nivel global tehnologii inovatoare, solutii si produse pentru procesarea si gestionarea documentelor, pe care clientii se pot baza pentru a-si controla costurile. in Romania, Xerox este prezenta de peste 40 de ani, fiind unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de servicii de managementul documentelor si pe cea de imprimare.

Datorita dinamicitatii activitatii companiei si a necesitatii existentei de date si raportari complete si corecte, s-a dorit o automatizare a operatiilor de consolidare lunara a rapoartelor financiare disponibile din aplicatia de tip ERP existenta. Aceasta consolidare este necesar a fi realizata la inceputul fiecarei luni calendaristice pentru luna anterioara si se bazeaza pe fisiere Excel rezultate din aplicatia de tip ERP. inainte de dezvoltarea si implementarea aplicatiei software de raportare, informatiile financiare erau prelucrate manual, operatiune care dura cateva zile.

Solutia propusa de catre echipa GENESYS Systems, in urma analizei de business realizata de catre consultantii companiei impreuna cu reprezentatii Xerox Romania implicati in acest proiect, este o aplicatie desktop folosita pentru automatizarea operatiei de consolidare lunara a rapoartelor extrase din sistemul de tip ERP. Ca input s-a propus utilizarea fisierelor Excel rezultate din ERP, rezultand ca output alte rapoarte in format Excel, care includ date obtinute in urma prelucrarii dupa logica de business identificata in perioada de analiza. Aceste operatii automatizate vor folosi ca intrari sheet-uri Excel, semnificand veniturile, respectiv costurile, pe produse, servicii, corespunzatoare diferitilor clienti. Aceste sheet-uri vor fi grupate intr-un singur fisier de intrare, care mai contine si alte date necesare procesarii, cum ar fi lista cu informatii despre clienti, linii de business etc.

Aplicatia desktop realizeaza, pe baza unor template-uri si a datelor de intrare, raportul consolidat. Pe baza acestuia, se pot genera rapoartele finale de analiza, tabelar si sub forma de grafice, utilizatorul putand selecta, prin intermediul unei interfete grafice intuitive, diferite rapoarte, modalitati de calcul si moduri de prezentare.

Tehnologiile utilizate pentru dezvoltarea acestei aplicatii includ:  Microsoft .NET Framework 2.0, Microsoft C# 2.0, Microsoft Windows Forms,Microsoft Office Programmability with .NET Framework.

“Datorita utilizarii aplicatiei dezvoltate de catre echipa GENESYS Systems, am eficientizat calculul lunar al profitului si costurilor serviciilor, pe categorii de clienti, echipamente, linii de business. Operatiunile care durau zile, acum dureaza, dupa verificarea si eventuala modificare a setarilor si configurarilor, sub zece minute”, a declarat Catalin Gavrilescu, XGS Operations Manager, Xerox Romania.

Despre Xerox
Xerox Romania si Republica Moldova este subsidiara a companiei Xerox, avand o activitate pe piata locala de 40 de ani. Compania ofera servicii complete de management al documentelor pentru clientii sai, asigurand un set de beneficii precum reducerea costurilor, preluarea riscurilor de catre Xerox si optimizarea proceselor de business care includ documente. Alaturi de cei 6 distribuitori, 27 de concesionari si peste 200 de reselleri autorizati, Xerox Romania si Republica Moldova ofera atat companiilor, cat si clientilor individuali solutii, echipamente si media de tiparire pentru administrarea eficienta a documentelor.
Pentru mai multe informatii, vizitati www.xerox.ro
Despre GENESYS Systems
GENESY Systems este unul dintre cei mai importanti furnizori IT&C din Romania. in cei 16 ani de activitate, GENESYS Systems si-a dezvoltat competente deosebite in cele 4 directii strategice, componente de baza ale conceptului 4S:
Aplicatii Software de Business – produse proprii si aplicatii dezvoltate la cerere: solutii de tip CRM, suite de aplicatii e-business, solutii de gestiune – evidenta si intretinere – a echipamentelor din cadrul companiilor, aplicatii pentru telecom si utilitati, aplicatii financiare si bursiere, assets management, instrumente de raportare flexibile, toate realizate pe baza celor mai noi tehnologii in  domeniu
Solutii IT&C complexe pentru companii si institutii mari, solutii pentru IMM-uri
Servicii profesionale pentru o gama larga de produse IT&C
Sisteme standard si sisteme integrate, proiecte nationale si regionale.

Pentru mai multe informatii, vizitati www.genesys4s.ro

Persoana de contact GENESYS Systems:
Diana Ojica, Marketing Manager

Tel: +4021 242 05 42
E-mail: [email protected]
Website: www.genesys4s.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here