FICOSOTA: INVESTITII DE 20 MIL EURO IN DEZVOLTAREA BAZEI DE PRODUCTIE SI LOGISTICA DIN SHUMEN

0
603

Ficosota, producator international de bunuri de larg consum cu flux comercial ridicat, ce ofera produse pentru ingrijirea casei si ingrijire personala, scutece, consumabile igienice din hartie si snacks-uri, a investit anul trecut 6 milioane de euro intr-un nou centru logistic. Investitia face parte dintr-un plan amplu de dezvoltare a companiei, estimat la o valoare de 20 milioane de euro, si actioneaza ca o componenta importanta de sprijin in procesul penetrarii de noi piete.

”Deschiderea noului centru logistic din orasul Shumen este rezultatul dezvoltarii noastre continue. Acest proces de crestere accelerata se desfasoara pe trei piloni – vanzari, dezvoltarea portofoliului de brand, penetrarea de noi piete – si creeaza, automat, nevoia de extindere a spatiului de depozitare. Astfel, pentru a spori eficienta proceselor in cadrul centrului logistic, am decis ca, dupa inaugurarea noului depozit, sa eliberam depozitele externe si sa le restructuram pe cele interne existente. in acest fel, vom simplifica intreg ciclul logistic, crescand valoarea activitatii in acest sector.” declara Krasimir Petrov, manager de logistica, Ficosota.

Noul centru logistic se afla in orasul Shumen din Bulgaria si se intinde pe o suprafata de 8.500 m², avand o capacitate de stocare de 20.000 de paleti. inaltimea centrului este de 15,30 m, oferindu-i statutul de cel mai inalt depozit din Balcani; aceasta calitate genereaza o eficienta crescuta a procesului logistic: depozitarea mai multor paleti pe o suprafata mai mica. Datorita standardelor de incalzire si iluminare impuse, noul centru logistic include un sistem special de control al acesteia, respectand, astfel, normele de economisire a energiei. Mai mult, compania are in plan crearea unui sistem inteligent de control integrat al cladirii care sa includa instalatii HVAC, pentru coordonarea functiilor acesteia si protejarea mediului.

in anul 2014, produsele Ficosota au ajuns in 43 de tari, iar anul acesta acoperirea depaseste 50, produsele ajungand pe pietele de destinatie prin camioanele, vagoanele si containerele dedicate. Compania colaboreaza atat cu transportatori, cat si cu expeditori, asigurand intotdeauna cele
mai bune conditii si un echilibru intre pret si servicii.

“Compania Ficosota crede cu tarie in asigurarea celor mai bune conditii, pentru a oferi consumatorilor produse de cea mai inalta calitate. Respectand valorile noastre si acest angajament, planuim sa investim aproximativ 20 de milioane de euro in dezvoltarea bazei de productie si logistice a companiei; am identificat deja proiecte specifice, stabilite pentru anii 2015 si 2016”, a anuntat Krasen Kyurkchiev, director general, Ficosota, in timpul deschiderii oficiale a centrului logistic din Shumen.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here