FASHION HOUSE Outlet Center Bucuresti in 2015: Cea mai buna performanta din ultimii 5 ani

0
136

FASHION HOUSE Outlet Center Bucuresti a obtinut rezultate spectaculoase in 2015, pe masura ce tot mai multi romani pasionati de moda opteaza pentru cumparaturile in outlet ca modalitate de a-si reinnoi garderoba cu articole de marca si a economisi in acelasi timp. Principalii indicatori de performanta a proiectului, cum ar fi volumul de vanzari, valoarea cumparaturilor per client si valoarea medie a unei tranzactii (ATV), au urcat la cele mai ridicate niveluri din ultimii 5 ani.

Cea mai importanta evolutie inregistrata de outlet-ul FASHION HOUSE in 2015 o reprezinta cresterea considerabila a vanzarilor: atat valoarea cumparaturilor per client, cat si valoarea medie a unei tranzactii (ATV) au urcat la niveluri record, demonstrand astfel ca FASHION HOUSE Outlet Center atrage tot mai multi clienti cu venituri peste medie.

in plus, vanzarile totale realizate in cadrul centrului la nivel de luna au inregistrat cresteri cu pana la 20% in 2015, conducand la o crestere anuala de 10,5% fata de anul 2014. Rata de conversie (ponderea cumparatorilor in numarul total de vizitatori) s-a majorat cu 23,8% fata de anul precedent. Cresterea volumului de cumparaturi si a ratei de conversie indica faptul ca strategia companiei de a imbunatati mixul de chiriasi si de a implementa in mod sustinut actiuni de marketing in cadrul centrului a condus la atragerea unui numar mai mare de cumparatori. in fiecare luna, FASHION HOUSE Outlet Centre Bucuresti organizeaza actiuni de tip Extra Value (oferirea unui discount suplimentar fata de pretul de outlet), cum ar fi Super Outlet Shopping Days, ofertele de tip 1+1 si weekend-urile cu reduceri de 50% la toate produsele achizitionate. Pe langa acestea, zilele cu reduceri suplimentare (Extra Discounts Days) s-au dovedit a fi o metoda de succes pentru a atrage cumparatori si a spori vanzarile in afara evenimentelor promotionale mari. in consecinta, procentul clientilor care viziteaza outlet-ul cel putin o data pe luna s-a dublat fata de 2009.

– Outlet-ul FASHION HOUSE din Bucuresti se bucura de interes crescut din partea cunoscatorilor de moda, iar rezultatele bune obtinute pe parcursul anului 2015, chiar si in contextul revenirii puterii de cumparare la nivel local, sunt o dovada a acestui trend ascendent. Conform statisticilor, 80% dintre clientii nostri gasesc ceea ce cautau in FASHION HOUSE Outlet Centre. De asemenea, observam ca un numar tot mai mare dintre clientii nostri se intorc in FASHION HOUSE Outlet Centre, mai dornici sa cumpere, pe masura ce descopera avantajul de a obtine mai mult in schimbul aceluiasi buget de cumparaturi pe care l-ar cheltui intr-un centru comercial traditional – declara Brendon O’Reilly, Managing Director al FASHION HOUSE Group.
“Privind catre viitor, ca raspuns la nevoile din ce in ce mai sofisticate ale clientilor nostri, vom continua sa oferim valoare adaugata si ne vom concentra eforturile catre solutii prin care sa imbunatatim experienta de shopping in cadrul FASHION HOUSE Outlet Centre si West Park Retail”, incheie Brendon O’Reilly.

Deschis in 2008, FASHION HOUSE Outlet Centre Bucuresti este primul si singurul centru comercial de tip outlet din Romania. Avand o suprafata totala de 16,000 m.p., FASHION HOUSE Outlet Centre Bucuresti gazduieste un numar vast de retaileri locali si internationali de top, printre care se numara: Puma, Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Collective, Otter, Mango, Tom Tailor, Benvenuti, Il Passo, Ecco, Santa Barbara, Camel Active, Reebok, Diesel, Lee Cooper, Guess, Mustang Jeans, Napoleoni, TED’s Coffee, Lacoste & Gant si multi altii. Cu reduceri permanente cuprinse intre 30% si 70% la toate articolele de moda, FASHION HOUSE Outlet Centre Bucuresti completeaza in mod optim oferta West Park Retail – unul dintre cele mai populare parcuri de retail din Bucuresti, recunoscut in mod special pentru gama sa cuprinzatoare de articole pentru casa.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here