Edenred Romania: Din ce în ce mai mulți salariați români descoperă pauza de prânz plătită cu tichete de masă

0
744

Edenred, principalul emitent de tichete de masă la nivel mondial și în România, readuce obiceiurile alimentare ale angajaților români în prim-plan, la a doua ediție a dezbaterii cu ocazia Zilei Mondiale a Alimentației.

Ca furnizor de tichete de masă și de soluții de beneficii pentru mai mult de 1.500.000 de salariați în România, Edenred este în măsură atât să observe îndeaproape obiceiurile de consum alimentar ale acestora, cât și să le faciliteze dorința de a avea o alimentație echilibrată și un stil de viață sănătos.

La dezbaterea organizată de Edenred Romania cu ocazia Zilei Mondiale a Alimentației, pe 17 octombrie, în București, au participat reprezentanți ai mediului de afaceri, ai autorităților, specialiști în sănătate și alimentație publică, formatori de opinie.

Cu toate că nivelul de informare a românilor cu privire la ce presupune o alimentație corectă este în creștere, 56% dintre aceștia acordă mesei de prânz mai puțin de 30 de minute, față de doar 23% dintre francezi*. Mai mult, conform unui studiu realizat de Edenred în parteneriat cu agenția GfK, 24% dintre aceștia iau masa de prânz la un restaurant clasic mai puțin de o dată pe lună, procentul fiind de 20% în cazul cantinelor și unităților de tip autoservire. Deși vedem o îmbunătățire în ultimii ani, situația în România diferă încă major față de țări precum Belgia, Spania sau Suedia, unde această proporție este de peste 80%.

O viață echilibrată are ca element important pauza de prânz, care trebuie încurajată în special pentru populația salariată, acei aproximativ 5 milioane de români care sunt angrenați pe piața muncii și care, prin activitatea lor, țin economia în mișcare și duc România înainte”, declara doamna deputat Aurelia Cristea.

Putem spune că asistăm la o perioadă de tranziție în evoluția mentalităților angajaților din România cu privire la importanța obiceiurilor alimentare sănătoase. Impactul pe care l-a avut campania noastră de educare Hai la 1 la masă!, în mai puțin de un an, ne arată că românii sunt deschiși la informații noi și foarte dornici să adopte obiceiurile sănătoase, începând cu servirea mesei de prânz la ore fixe, în afara biroului”, a spus Dana Sîntejudean, Deputy CEO în cadrul Edenred România. „Încurajăm angajații să aloce mesei de prânz importanța cuvenită și să utilizeze tichetele de masă corespunzător. Acestea sunt concepute tocmai pentru a-i ajuta să beneficieze de o masă de prânz în timpul programului de lucru, cu efecte pozitive asupra sănătății lor.”

Dezbaterea face parte dintr-o serie de activități organizate sub umbrela campaniei Hai la 1 la masă!, lansată anul trecut, care are ca principal obiectiv încurajarea angajaților să adopte o alimentație corectă și sănătoasă și să utilizeze corespunzător tichetele de masă. Campania se concentrează cu precădere pe promovarea unuia dintre cele mai importante obiceiuri alimentare: servirea mesei de prânz la ore fixe și în afara spațiului de lucru.

Nutriția incorectă continuă să reprezinte o problemă serioasă în rândul românilor. Aceasta poate fi atribuită în mare măsură obiceiurilor nesănătoase, ce pot fi îndreptate prin informare și voință. Programele de educare a publicului, cum este campania Hai la 1 la masă!, contribuie în mod semnificativ la îmbunătățirea stării de sănătate a populației, întrucât atrag atenția asupra micilor aspecte de nutriție ce pot fi adoptate cu ușurință pentru a preveni afecțiuni cronice precum hipertensiunea, diabetul sau bolile cardiovasculare”, a declarat Dr. Alin Popescu, medic primar în medicină sportivă, cu multiple preocupări în zona de nutriție și în promovarea unui stil de viață sănătos.

Hai la 1 la masă!

Campania a fost lansată în luna mai 2015 în București și a inclus, până în prezent, acțiuni de informare directă, care au vizat angajați și vizitatori din clădiri de birouri, precum și activități în mediul online, prin website-ul campaniei, www.haila1lamasa.ro și pagina de Facebook dedicată, unde publicul a primit informații educative și a participat la concursuri speciale. De asemenea, campania a inclus ateliere și conferințe dedicate, pentru a încuraja cât mai mulți angajați să acorde importanța cuvenită mesei de prânz.

Despre Edenred

Edenred, compania care a inventat tichetele de masă Ticket Restaurant®, liderul mondial în servicii preplătite adresate companiilor, concepe şi administrează soluţii care îmbunătăţesc eficienţa organizaţiilor și măresc puterea de cumpărare a salariaţilor.

Soluțiile Edenred asigură utilizarea fondurilor alocate strict în scopul căruia le sunt destinate și permit companiilor să îşi organizeze mai eficient activitatea în sfera:

# Beneficiilor pentru angajaţi (Ticket Restaurant®, Ticket Alimentación, Ticket CESU, Childcare Vouchers, etc.)

# Managementului cheltuielilor profesionale (Ticket Car, Ticket Clean Way, Repom, etc.)

# Programelor de motivare şi recompensare (Ticket Cadou, Card Compliments, Ticket Kadéos, etc.)

Listata la bursa Euronext Paris, Edenred activeaza in 42 de tari, avand peste 6 300 de angajati, 660 000 de companii si institutii client, 1.4 milioane de comercianti afiliati si 41 milioane de beneficiari. In 2015, volumul total emis de Edenred a fost de 18.3 miliarde euro.

Ticket Restaurant® si celelalte denumiri comerciale ale produselor si serviciilor Edenred sunt marci inregistrate ale Edenred SA.

In Romania, peste 35 000 de companii acorda salariatilor lor diverse tipuri de tichete si carduri emise de Edenred: tichete si carduri de masa Ticket Restaurant®, tichete de cadouri Ticket Cadou®, carduri de cadouri Compliments®, tichete de asistenta sociala Ticket Asist® şi Ticket Junior®, Ticket Cresa®, Ticket Medica® si carduri Spendeo.

Edenred Romania SRL

Telefon: 021 301 33 11 / Fax: 021 301 33 44 / www.edenred.ro

Date de contact pentru presă:

Cristina Hlinschi / Sense Marketing

cristina@sensemarketing.ro / 0745.108.852

Anca Meliu / Action Global Communication

anca.m@actionprgroup.com / 0727.323.892

LĂSAȚI UN MESAJ