Descoperă-ți potențialul cu PepsiCo România, prin noua ediție de internship Butterfly Effect

0
404

Prin lansarea celei de-a opta ediții a programului de internship Butterfly Effect, PepsiCo România își reafirmă intenția și strategia de susținere și promovare a tinerelor talente într-un spațiu inovativ și profesionist de modelare a carierei. Internshipul se adresează studenților în căutarea oportunităților de dezvoltare într-o companie de succes, care se ghidează după standarde internaționale, și ale cărei valori coincid cu propriile viziuni asupra unei societăți responsabile și sustenabile.

Toți cei care doresc să aplice trebuie să acceseze platforma Butterfly Effect – www.pepsicointernship.ro și să urmeze pașii de înscriere. Programul se desfășoară sub forma unui concurs în baza căruia 25 de studenți vor fi selectați pentru sesiunea de internship din acest an, ce se va desfășura în perioada mai – septembrie 2017. La finalul internshipului, cei mai buni studenți au posibilitatea să devină angajați permanenți ai PepsiCo.

Cu fiecare an, ne bucurăm să vedem tineri din ce în ce mai entuziaști, mai perseverenți, mai creativi și dornici să învețe cât mai multe într-un timp record. Experiența ne-a demonstrat că deciziile inițiale pot avea un impact uriaș pentru parcursul profesional ulterior, iar acest concept se află și la baza programului Butterfly Effect. Internshipul este dedicat studenților și masteranzilor care doresc să se descopere și să-și depășească limitele într-o echipă dinamică și sudată, unde pasiunea este ingredientul care asigură succesul. Vorbim de un proiect longeviv, în care investim continuu în susținerea și promovarea talentelor, respectând astfel și angajamentul nostru global – Performanță cu Scop. Ne dorim ca și în acest an programul să aibă mare succes în rândul tinerilor, care să accepte provocările lansate de PepsiCo, a declarat Nicoleta Mitu, East Balkans Talent Acquisition Representative.

Edițiile anterioare ale programului „Butterfly Effect” au rezultat într-un număr mare de tineri care au fost angajați de PepsiCo în mai multe departamente și care au ajuns să ocupe diverse funcţii în organizaţie – de la Jr Brand Manager, până la Change, Culture & Engagement HR Lead, Greater Balkans FP&A Analyst, Talent Acquisition Coordinator şi altele.

Unul dintre exemple este Lidia Groșan, intern PepsiCo în cadrul primei ediții, iar în prezent HR Representative, PepsiCo România. În 2010, am făcut primul pas în carieră prin participarea la prima ediție a programului PepsiCo Butterfly Effect Internship. A fost începutul unei călătorii frumoase, cu multe oportunități.  Alături de PepsiCo, am avut ocazia să-mi construiesc o carieră în domeniul pe care mi l-am dorit, să leg prietenii cu oameni minunați și să coordonez proiecte interesante, de care sunt mândră. Am văzut cum programul de internship Butterfly Effect a crescut de la an la an, iar foștii interni sunt acum adevărați experți în departamentele din care fac parte”, a povestit Lidia despre experiența sa.

Cele șapte ediții anterioare au demonstrat că PepsiCo este o adevărată școală pentru tinerii aflați la început de carieră, care doresc să-și contureze profilul profesional și să pună în practică noțiuni descoperite pe băncile facultății.

Obiectivul programului Butterfly Effect rămâne același, de a transforma studenții selectați în adevărați profesioniști pe parcursul a trei etape care constau în atragerea (BIG), dezvoltarea (BOOST), filtrarea și recrutarea (BORN) noilor talente ce urmează să se alăture companiei.

  • Etapa Business Institute for future Graduates (BIG) –  etapa în care beneficiezi de o serie de traininguri care cuprind toate ariile funcționale 15 – 26 mai 2017
  • Etapa Building Opportunities by Ongoing Sustaining Talent (BOOST) – internship plătit – iunie-august 2017
  • Etapa Building On-boarding for the Recruited Newcomer (BORN) – posibilitatea de a obține un post în cadrul companiei – septembrie 2017

Pentru a se înscrie, tinerii interesaţi trebuie să acceseze www.pepsicointernship.ro pentru a completa un scurt chestionar online și pentru a trimite CV-ul, alături de un eseu de maxim 1000 de cuvinte. Persoanele selectate vor avea ocazia să-și dezvoltele abilitățile în cadrul departamentelor de Marketing, Vânzări, Resurse Umane, Financiar, IT, Financiar și Supply Chain. Înscrierile sunt deschise până la data de 28 aprilie, iar studenţii selectaţi vor fi anunţaţi pe 08 mai 2017, pe același website.

*****

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2016, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

În centrul filosofiei PepsiCo se află “Performanță cu Scop”, filosofia fundamentală care definește crezul companiei – succesul PepsiCo se află în legătură directă cu sustenabilitatea mediului înconjurător. Îmbunătățirea continuă a produselor pe care compania le comercializează, responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător și încrederea acordată oamenilor fac din PepsiCo o companie globală de succes care realizează valori pe termen lung pentru societate și pentru acţionari. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.pepsico.com.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here