Calin Clej preia functia de Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise

0
655

PepsiCo anunta o noua schimbare in echipa de marketing: Calin Clej, care a ocupat pozitia de Senior Manager Marketing, PepsiCo East Balkans Beverages & East Europe Carbonated Soft Drinks Platforms, a fost promovat in pozitia de Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise. Din noua pozitie, el va coordona platformele de Brand si Trade Marketing pentru bauturile din portofoliul PepsiCo in Romania, Grecia, Bulgaria, Serbia, Albania, Croatia, Macedonia, Muntenegru, Bosnia, Malta, Cipru si Israel, cuprinzand peste 67 de milioane de consumatori.

in noul rol, Calin Clej va asigura buna implementare a planurilor integrate de activitati pentru bauturile PepsiCo si va dezvolta noi sinergii in regiunea pietelor balcanice.

“Calin Clej a jucat un rol cheie in succesul PepsiCo Beverages, imbunatatind procesele de lucru si avansand programe care au sustinut expansiunea brandurilor in pietele locale. Datorita experientei lui, impreuna cu impresionanta intelegere a comportamentului consumatorului, a tendintelor si a mediului concurenţial, Calin a initiat programe si campanii remarcabile pentru brandurile noastre de bauturi, implicand cu succes consumatorii locali. Pasiunea lui si concentrarea deosebita, impreuna cu abilitatile de lider, il recomanda ca fiind cel mai potrivit pentru noua poziţie”, a comentat Levent Yuksel, Vice President General Manager, PepsiCo Greater Balkans & South Eastern Europe Region Franchise.

“Povestea mea alaturi de PepsiCo a inceput acum treisprezece ani, timp in care mi-am dezvoltat abilitatile si experienta, lucrand pentru unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume. Sunt incantat sa preiau aceasta functie, care imi va permite sa gestionez planuri de activitati integrate pentru bauturile PepsiCo intr-o regiune mai mare si mai provocatoare din Europa”, a comentat Calin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise.

Campaniile dezvoltate sub mandatul lui Calin au devenit referinte in industria de marketing locala, prin abordarile strategice propuse, creativitatea si eficienta lor. in 2011, dupa mai mult de doua decenii, Pepsi a readus romanilor sticla de Pepsi-Cola prin campania locala „Pepsi-Cola. si ieri. si azi”, premiata cu un Grand Effie si doua Gold Effie, iar in 2014 a fost dezvoltata prima platforma de marketing Pepsi la nivel regional, lansata prin campania „Acum sunt pe +”. Aceasta a comunicat o gama inovatoare de ambalaje, create pentru nevoile specifice ale consumatorilor, cu o abordare diferita a categoriei Cola din perspectiva relatiei volum/valoare.

La PepsiCo din 2002, Calin Clej conduce, in Romania si in regiune, dezvoltarea platformei de comunicare pentru toate bauturile din portofoliul companiei: Pepsi, 7UP, Mirinda, Mountain Dew, Rockstar, Prigat, Lipton si Gatorade.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here