Black Friday a blocat site-urile marilor retaileri. Tintele de vanzari ar putea fi afectate

0
86

In prima jumatate a zilei Black Friday, in care mai multe magazine au oferit reduceri de pana la 70% site-urile retailerilor au fost blocate de traficul mare inregistrat inca de la primele ore ale diminetii.

Circa 4,1 milioane de romani au auzit de campania de REDUCERI BLACK FRIDAY si asteapta ofertele retailerilor, iar dintre acestia 59,3%, respectiv 2,43 milioane, sunt interesati sa faca achizitii, potrivit unui studiu realizat de compania Daedalus.

Se pare ca desi au avut timp sa se pregateasca un an pentru aceasta zi, majoritatea retailerilor au fost luati prin surprindere de cererea foarte mare venita din partea consumatorilor. Din cauza serverelor care nu au mai facut fata comenzilor, magazine precum emag.ro, domo.ro, azerty.ro, marketronline.ro, eurogsm.ro, elefant.ro risca sa isi piarda clientii si tinta de vanzari pe care si-au propus.

Anul trecut a fost prima data cand a aparut acest eveniment in Romania si singurii care au fost cu adevarat pregatiti pentru el au fost si cei are l-au initiat. “Din feedback-ul venit din piata se pare ca neaspteptat de multa lume a auzit de acest eveniment si chiar daca nu toti cei care au auzit de el vor cumpara ceva, ca si valoare a vanzarilor probabil se vor apropia daca nu chiar vor depasi vanzarile care se fac inainte de Craciun, acesta fiind cea mai aglomerata perioada comerciala”, a declarat Tiberiu Pop, din partea cel.ro. In cursul zilei toate produsele de pe site-ul cel.ro au avut o reducere de cateva procente, insa vor fi si produse a caror reducere va fi cuprinsa intre 1000 si 1500 lei.

Cel.ro se asteapta la vanzari semnificative la produse precum televizoare LCD, telefoane mobile si tablete PC. Reprezentantii cel.ro se asteapta la incasari de 0.4 milioane euro.

Un alt jucator important din piata, Altex Romania, a anuntat recent ca se asteapta la o crestere a vanzarilor cu peste 10% comparativ cu anul trecut datorita ofertelor dar si a stocurilor.

Ne asteptam la vanzari care sa depaseasca 5 milioane de euro de Black Friday, pe 23 noiembrie. Am pregatit oferte de pana la 50% si chiar pana la 70% reducere la unele produse care fac parte din familii de maxim interes pentru consumatori. Stim profilul consumatorului roman, stim ca este interesat de produsele high-end, si il asiguram ca pe 23 noiembrie pe Altex si www.altex.ro, dar si in magazinele Media Galaxy si pe www.mediaglaxy.ro va gasi cele mai atractive discounturi”, a declarat Dan Ostahie, presedinte si CEO Altex.

Printre produsele scoase la inaintare in ziua reducerilor Black Friday se numara televizoarele, electrocasnicele, smartphone-urile si produse de entertainment sau jocuri.

Altex Romania anunta o crestere de 10 ori a traficului din magazine si de 7 ori a celui online, in ziua de 23 noiembrei 2012.

LĂSAȚI UN MESAJ