BCR – Programul de lucru cu publicul

0
153

Banca Comerciala Romana (BCR) informeaza publicul ca unitatile sale teritoriale retail si centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul in ziua de 15 august 2013.

BCR a luat toate masurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clientii bancii. Totodata, va fi asigurata si alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) si a masinilor multifunctionale (MFM) ce vor fi permanent la dispozitia clientilor, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, inclusiv sarbatorile legale.

In aceasta perioada, detinatorii de carduri BCR vor putea face plati la oricare dintre comerciantii care accepta carduri, iar serviciul de Asistenta de urgenta pentru detinatorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24, ca de obicei. Clientii BCR au la dispozitie cea mai mare retea nationala de ATM – circa 2.400 de bancomate.

Mai mult, clientii bancii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare si vor putea sa efectueze operatiuni bancare:
prin serviciul Tranzactii Mobile BCR (apeland *183#)
prin serviciul Alo 24 Banking BCR (apeland gratuit InfoBCR, la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice retea nationala, disponibil non-stop)
prin internet, utilizand Click 24 Banking BCR:
de la orice calculator, accesand 24banking.ro
de pe telefonul mobil, utilizand aplicatiile dedicate pentru iPhone si Android sau utilizand solutia optimizata pentru telefoanele mobile, accesand m.24banking.ro
prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atat in zonele Easy 24 Banking sau la terti.

in plus, clientii care apeleaza InfoBCR vor beneficia in continuarede urmatoarele servicii:
Suport Tehnic in utilizarea serviciilor de operatiuni bancare la distanta (Alo si Click 24 Banking BCR, Tranzactii Mobile BCR), disponibil non-stop
Asistenta de urgenta pentru detinatorii de carduri BCR, disponibil non-stop
Informatii generale si personalizate despre produsele si serviciile BCR, disponibil non-stop

Numerele de telefon InfoBCR:
0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice retea nationala sau +4021.407.42.00 apelabil din strainatate si taxabil la tarif normal;
021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabile din orice rețea din țara si din strainatate, taxabile la tarif normal.

Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zona amenajata in cadrul anumitor unitati BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizata, dotata cu echipamente ce permit efectuarea de operatiuni bancare cu si fara numerar.

Banca Comercială Română (BCR) informează publicul că unităţile sale teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în ziua de 15 august 2013.

BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Totodată, va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispozitia clientilor, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, inclusiv sarbatorile legale.

În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24, ca de obicei. Clienţii BCR au la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM – circa 2.400 de bancomate.

Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare:

  • prin serviciul Tranzactii Mobile BCR (apeland *183#)

  • prin serviciul Alo 24 Banking BCR (apeland gratuit InfoBCR, la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională, disponibil non-stop)

  • prin internet, utilizând Click 24 Banking BCR:

    • de la orice calculator, accesând 24banking.ro

    • de pe telefonul mobil, utilizând aplicaţiile dedicate pentru iPhone şi Android sau utilizând soluţia optimizată pentru telefoanele mobile, accesând m.24banking.ro

  • prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking sau la terţi.

În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia in continuarede urmatoarele servicii:

  • Suport Tehnic în utilizarea serviciilor de operatiuni bancare la distanţă (Alo si Click 24 Banking BCR, Tranzactii Mobile BCR), disponibil non-stop

  • Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri BCR, disponibil non-stop

  • Informaţii generale si personalizate despre produsele şi serviciile BCR, disponibil non-stop

Numerele de telefon InfoBCR:

  • 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice reţea naţională sau +4021.407.42.00 apelabil din strainatate si taxabil la tarif normal;

  • 021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabile din orice rețea din țara si din străinătate, taxabile la tarif normal.

Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here