Alexandrion Grup Romania investeste 2 milioane de euro in alinierea preturilor, cu 3 luni in avans, la acciza din noul Cod Fiscal

0
10

Alexandrion Grup Romania, liderul pieţei producatorilor locali de bauturi spirtoase, a luat decizia de a vinde, incepand cu luna octombrie, la preturile aferente accizei din noul Cod Fiscal. Masura vine cu 3 luni inainte de intrarea in vigoare a Codului, care stipuleaza ca valoarea accizei la alcool etilic va scadea cu 30%, de la 4.738 de lei/hectolitru de alcool pur, cat este in prezent, pana la 3.306,98 lei/hectolitru.

Desi potrivit noului Cod Fiscal reducerea preturilor ar trebui sa se resimta incepand cu luna ianuarie a anului 2016, Alexandrion Grup Romania este singurul productor local care face aceste modificari inca din luna octombrie.

Este o decizie care se extinde la nivelul intregii piete si care exprima, in definitiv, sustinerea noastra fata de partenerii distribuitori, fata de industrie si, nu in ultimul rand, fata de consumatorul final, care va putea sa cumpere produsele noastre, la un pret mai mic, cu 3 luni mai repede decat in mod normal. Cu alte cuvinte, vindem din octombrie cu preturile din ianuarie. Suma alocata acestui proiect va fi de cel putin 2 milioane de euro, iar aceasta decizie reconfirma angajamentul pe care ni l-am luat fata de partenerii nostri si fata de consumatori, a declarat domnul Nawaf Salameh, presedintele Alexandrion Grup Romania.

Masura este luata in premiera la nivelul pietei si are rolul de a optimiza, in cel mai scurt timp cu putinta, efectele Noului Cod Fiscal. Astfel, Alexandrion Grup Romania da inca un semnal de suport fata de mediul de afaceri mic si mijlociu si fata de cei care, de peste 20 de ani, sunt consumatori fideli ai produselor din portofoliul companiei.

Alexandrion Grup Romania este unul dintre cei mai mari contributori la bugetul de stat. Valoarea totala a taxelor si impozitelor platite in 2014 a fost de aproape 33 de milioane de euro, in timp ce primele 6 luni ale acestui an au fost aferente unor contributii de peste 17 milioane de euro.

In cei peste 20 ani de activitate, compania a creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din Romania, fiind vandute peste 230 de milioane de sticle de bautura.

LĂSAȚI UN MESAJ