Alexandrion Grup Romania a inregistrat afaceri in crestere cu 24% in primul semestru al anului

0
801

Alexandrion Grup Romania, liderul pietei producatorilor locali de bauturi spirtoase, a incheiat primele sase luni ale acestui an cu o cifra de afaceri de 30,7 milioane de euro (brut) si 10,6 milioane de euro (net), in crestere cu 24% fata de aceeasi perioada a anului trecut. in ceea ce priveste profitul net inregistrat de companie, cresterea raportata a fost de 138% fata de S1 2014, cifra aferenta primului semestru fiind de aproape un milion de euro.

Aceste rezultate trebuie corelate cu valoarea totala a taxelor platite in perioada de referinta ianuarie-iunie 2015. Astfel, Alexandrion Grup Romania a avut contributii la bugetul de stat de 17,1 milioane de euro, cu 11,5% mai mari decat in aceeasi perioada a anului 2014.

„Alexandrion Grup Romania a ajuns intr-o etapa foarte importanta din dezvoltarea sa. Avem o pozitie bine consolidata in piata, un portofoliu complex si consumatori fideli pe care i-am castigat cu ajutorul calitatii produselor noastre. Reusim acum sa crestem printr-o prezenta bine punctata in cat mai multe locatii, atat din horeca, cat si din comertul traditional si modern. Acest lucru se face in paralel cu extinderea portofoliului de produse”, a declarat domnul Nawaf Salameh, Fondatorul și Președintele Alexandrion Grup Romania. Aceste demersuri sunt dublate de investitii constante si considerabile in sustinerea si cresterea brandurilor – cel mai important activ al companiei. Astfel, numai in primele 6 luni ale anului, Alexandrion Grup Romania a alocat un buget de investitii de aproximativ 3,3 milioane de euro.

Strategia de dezvoltare a companiei vizeaza si consolidarea prezentei pe pietele externe, exportul reprezentand, astazi, aproximativ 5% din vanzarile totale. Europa este principala destinatie de export, insa obiectivele de crestere implica si Asia si America, doua dintre cele mai mari piete de desfacere pentru producatorii din intreaga lume. „Produsele noastre deja se gasesc in China si ne-am bucurat sa vedem ca au fost foarte bine primite de consumatorii de acolo. Este un semnal bun si foarte incurajator, mai ales in conditiile in care vorbim despre piete atat de diferite ca specific si comportament de consum fata de cele europene”, a adaugat domnul Salameh.

Liderii portofoliului de produse proprii ai Alexandrion Grup Romania au fost, in primele sase luni ale anului, Alexandrion, Cava D’Oro si Kreskova. Vanzarile pentru

aceste trei branduri au ajuns la aproape 6 milioane de sticle in primul semestru din 2015, atat pe piata interna, cat si la export. „Ca tendinta de crestere insa fata de aceeasi perioada a anului trecut, se observa o dinamica rapida si pentru vinarsul Brancoveanu si gama de lichioruri premium Saber. Piata de brandy, in general, a crescut in ceea ce priveste consumul in primul semestru al anului, cu aproximativ 3%, liderii categoriei fiind Brancoveanu (peste 60% vs. S1 2014), Alexandrion (peste 30% vs. S1 2014), si Cava D’Oro (peste 10% vs. S1 2014)”, a completat Nawaf Salameh. Datele exprima evolutia consumului real, nu a vanzarilor si fac parte dintr-o cercetare recenta asupra pietei bauturilor spritoase, realizata de compania de cercetare de piata Vektor Marktforschung.

in cei peste 20 ani de activitate, compania a creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din Romania, fiind vandute peste 230 de milioane de sticle de bautura.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here