AGERPRES si Fundatia Thomson Reuters organizeaza cursul „Social Media si Jurnalismul Digital” pentru jurnalistii ABNA-SE

0
754

AGERPRES si Fundatia Thomson Reuters continua, in perioada 14 – 17 iulie 2014, seria cursurilor cu modulul „Social Media si Jurnalismul Digital”, in Thessaloniki, Grecia. Acest curs sustinut de reputatul trainer John Mastrini, cu peste 20 de ani de experienta in managementul si editorialistica noilor proiecte media Reuters, se adreseaza jurnalistilor agentiilor membre ale Asociatiei Agentiilor de Presa din Balcani (ABNA-SE). Trainingul reprezinta o oportunitate extraordinara pentru imbunatatirea cunostintelor si abilitatilor in social media si jurnalismul digital.

Jurnalisti din Croatia, Cipru, Grecia, Republica Moldova, Macedonia, Albania, Bulgaria, Serbia, Bosnia-Hertegovina si Romania vor avea ocazia sa aprofundeze notiuni despre platforme sociale cunoscute, precum Facebook si Twitter, despre live bloggingul pentru breaking news si despre crearea de reportaje multimedia.

La finalul modulului, participantii vor putea sa identifice o stire folosind social media, sa editeze continutul online, sa recunoasca eventualele probleme etice, sa verifice sursele online pentru a evita stirile cu valoare de adevar indoielnica sau sa construiasca si sa pastreze o comunitate in jurul produselor lor jurnalistice.

Despre John Mastrini – Trainer Fundatia Thomson Reuters

John Mastrini are o experienta de peste 20 de ani in cadrul Reuters, experienta ce presupune infiintarea primului serviciu de stiri financiare in Cehoslovacia, infiintarea primului serviciu online de larg consum pentru videoclipurile Reuters, precum si fondarea blogului Capital City ce apartine saptamanalului International Financing Review. in prezent, Mastrini asigura managementul continutului media al International Financing Review, precum si al serviciilor asociate acestei publicatii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here